the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

بھارت میں کورونا وائرس کے مزید کیسوں سے بچنے کے لئے، کیا لاک ڈاؤن کو مزید دو ہفتوں تک بڑھانے کی ضرورت ہے؟

ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
ممبئی 4اپریل (یو این آئی) بالی ووڈ میں دویا بھارتی کو ایک ایسی اداکارہ کے طور پر یاد کیا جاتا ہے جنہوں نے اپنی رومانی اداوں سے ناظرین کے درمیان خاص شناخت بنائی تھی.
ممبئی میں 25 فروری 1974 کو پیدا ہونے والی دویا بھارتی نے اپنے کیریئر کا آغاز سال 1990 میں ریلیز تیلگو فلم بوبلي راجہ سے کی. بالی ووڈ میں دویا بھارتی نے اپنے کیریئر کا آغاز سال 1992 میں ریلیز راجیو رائے کی فلم وشواتما سے کی. اس فلم میں دویا بھارتی پر فلمایا یہ گاناسات سمندر پار میں تیرے پیچھے پیچھے آ گئی، ناظرین کے درمیان آج بھی مقبول ہے۔

سال 1992 میں هي دویا بھارتی کی شعلہ اور شبنم، دل کا کیا قصور، دیوانہ، بلوان ، دل آشنا ہے جیسی کچھ فلمیں ظاہر ہوئیں. دیوانہ کیلئے دویا بھارتی کو فلم فیئر کی جانب سے بہترین اداکارہ کا ایوارڈ دیا گیا۔
سال 1992 سے سال 1993 کے درمیان دویا بھارتی نے بالی وڈ کی 14 فلموں میں کام کیا جو آج بھی نوآموز اداکارہ کے لیے ایک ریکارڈ ہے۔

سال 1992 میں دویا بھارتی نے جانےمانے فلمساز ساجد ناڈياڈوالا کے ساتھ شادی کر لی لیکن شادی کے محض ایک سال کے بعد 05 اپریل 1993 کو دویا بھارتی کی بلڈنگ سے گر کر ہلاک ہو گئی. موت کے بعد دویا بھارتی کی فلمیں رنگ اور شطرنج ریلیزہوئیں۔
رنگ باکس آفس پر سپر ہٹ ثابت ہوئی۔

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2020 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.