the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

کیا بھارت چین کے خلاف امریکہ پر بھروسہ کرسکتا ہے؟

ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
ممبئی 12 نومبر (یو این آئی) بالی ووڈ میں جوہی چاولہ کا ایک ایسی اداکارہ کے طور پر شمار کیا جاتا ہے جنہوں نے اپنی دلکش اداوں سے ناظرین کو اپنا دیوانہ بنایا۔

جوہی چاولہ کی پیدائش 13 نومبر 1967 کو ہوئی۔ ان کے والد ایس. چاولہ ایک ڈاکٹر تھے. جوہی چاولہ نے اپنی ابتدائی تعلیم لدھیانہ سے مکمل کی. اس کے بعد انہوں نے آگے کی تعلیم ممبئی کے سددھینم کالج سے مکمل کی۔
سال 1984 میں جوہی چاولہ کو خوبصورتی مقابلہ 'مس انڈیا' میں حصہ لینے کا موقع ملا جس میں وہ سرفہرست رہیں۔
اس کے بعد جوہی چاولہ کو مس يونيورس مقابلہ میں حصہ لینے کا موقع ملا. اس مقابلے میں انہیں بہترین لباس اور زیورات کےلئے ایوارڈ سے نوازا گیا۔
اس دوران انہیں کئی اشتہارات اور فلموں میں ماڈلنگ کام کرنے کا موقع ملا. جوہی چاولہ نے اپنے فلمی کیریئر کا آغاز سال 1986 میں آئی فلم 'سلطنت' سے کیا۔

مکل آنند کی ہدایت میں بنی اس فلم میں دھرمیندر اور سنی ویول نے اہم کردار ادا کیا تھا. فلم میں جوہی چاولہ کے ہیرو کا کردار ششی کپور کے بیٹے کرن کپور نے نبھایا تھا۔
فلم باکس آفس پر ناکام ثابت ہوئی اور جوہی چاولہ ناظرین کے درمیان اپنی شناخت بنانے میں بھی ناکام رہیں۔
فلم سلطنت کی ناکامی کے بعد جوہی چاولہ کو ہندی فلموں میں کام ملنا بند ہو گیا. اس درمیان انہوں نے روشن تنیجا کی اداکاری ٹریننگ اسکول میں تین ماہ کی تربیت حاصل کی. اس دوران جوہی چاولہ نے ساؤتھ فلموں کی جانب اپنا رخ کیا. سال 1987 میں ریلیز ا فلم پریم لوك جوہی چاولہ کے کیریئر کی پہلی ہٹ فلم ثابت ہوئی۔

تقریبا چار سال تک نگری ممبئی میں جدوجہد کرنے کے بعد 1988 میں ناصر حسین کے بینر تلے بنی فلم 'قیامت سے قیامت تک' کی کامیابی کے بعد بطور فلم اداکارہ انڈسٹری میں اپنی شناخت بنانے میں کامیاب ہو گئی. سال 1990 جوہی چاولہ کے فلمی کیریئر کے لئے اہم سال ثابت ہوا. اس سال ان کی سورگ اور پرتی بندھ جیسی سپر ہٹ فلمیں ریلیز ہوئیں۔
فلم پرتی بندھ میں جوہی چاولہ اپنی بااثر اداکاری کے لیے بہترین اداکارہ کے فلم فیئر ایوارڈ سے نامزد بھی کی گئی۔

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2020 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.