the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

گجرات اسمبلی انتخابات میں کون سی سیاسی پارٹی جیتے گی؟

عام آدمی پارٹی
کانگریس
بی جے پی

نئی دہلی/24جولائی (ایجنسی) اتوار کو لندن کے لارڈز میدان میں منعقد انڈیا-انگلینڈ خواتین کرکٹ کے فائنل میچ کو لے کر ملک و دنیا کے تمام لوگ پرجوش رہے. بالی ووڈ اداکار اکشے کمار اس میچ کو دیکھنے پہنچے. گراؤنڈ کی ایک خاص تصویر انہوں نے سوشل میڈیا پر شیئر کی، جس میں وہ ترنگا لہراتے دیکھ سکتے ہیں. چونکانے والی بات یہ تھی کہ اکشے نے ترنگا الٹے جانب سے پکڑ رکھا تھا. ایسی تصویر پوسٹ کرنے کے بعد سوشل میڈیا پر اکشے troll ہوئے. غور طلب ہے کہ ترنگا میں زعفران رنگ سب سے اوپر ہوتا ہے لیکن اکشے لارڈز کے میدان میں جس طرح سے ترنگا ہاتھ میں لہراتے ہوئے دکھائی دے رہے ہیں اس میں زعفران رنگ نیچے ہے اور سبز رنگ اوپر. سوشل میڈیا پر ہوئے ہنگامہ کے بعد اکشے کمار نے معافی مانگ لی ہے. انہوں نے



تصویر کو بھی سوشل میڈیا سے ہٹا دیا ہے.

معلوم ہو کہ، اکشے کمار اتوار کو ٹویٹ کی گئی تصویر پر 25 ہزار لاكس اور ساڑھے چار ہزار سے زیادہ تبصرے مل تھے. اکشے نے جیسے ہی یہ تصویر سوشل میڈیا پر شیئر کی، لوگوں نے انہیں مشورہ دینی شروع کر ديا- ترنگا الٹا ہے اور انہیں ایسا نہیں کرنا چاہئے. کچھ یوزرس نے ان شہریت پر بھی سوال اٹھائے. بتا دیں، اکشے کے پاس دوہری شہریت (ہندوستان اور کینیڈا) ہے.

میچ ختم ہونے کے بعد اکشے نے ٹیم انڈیا کی کھلاڑیوں سے بات چیت کی، اس کی تصویر انہوں نے سوشل میڈیا پر شیئر کی تھی.

اس کے پہلے اکشے نے انسٹاگرام اکاؤنٹ پر ایک ویڈیو پوسٹ کر بتایا تھا کہ خواتین ورلڈ کپ 2017 کے فائنل کو دیکھنے کے لئے انہوں نے لندن کی ٹرین ننگے پاؤں دوڑ کر پکڑی ہے.
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2022 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.