the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

ممبئی، 23 مارچ (ایجنسی) بالی وڈ کے دبنگ اسٹار سلمان خان اور کھلاڑی کمار اکشے کمار کی فلمیں اگلے برس عید کے موقع پر باکس آفس پر مقا بلہ ہو سکتا ہے۔

بالی وڈ فلمساز سنجے لیلا بھنسالی، سلمان خان اور عالیہ بھٹ کے ساتھ فلم "انشاء اللہ" بنانے جا رہے ہیں۔ سلمان خان نے بتا دیا ہے کہ بھنسالی کی فلم اگلے برس یعنی 2020 کی عید کے موقع پر ریلیز ہوگی۔ سلمان خان نے بتایا کہ "ہم اگلے برس عید پر فلم ریلیز کریں گے۔ سنجے لیلا بھنسالی کا اسکرپٹ، ویژول، ڈراما، رومانس، اموشنس سب پر کنٹرول ہے۔


سنجے فلم بعد میں ریلیز کریں گے، اس لئے میں دبنگ کی شوٹنگ پہلے شروع کروں گا۔ دبنگ اسی برس دسمبر میں ریلیز ہوگی اور ہم (سنجے، عالیہ اور سلمان) اگلے برس عید پر آئیں گے۔ اکشے کمار، روہت شیٹی کی فلم سوريہ ونشي میں کام کرنے جا رہے هیں۔ فلم میں اجے دیوگن اور رنویر سنگھ کا کیمیو کردار ہو ں گے۔ ڈائریکٹر روہت شیٹی نے سال کے آغاز میں ہی اگلے برس کی عید اپنی فلم "سوريہ ونشي" کے نام کر لی ہے۔


اب سلمان نے جب سے اسی دن اپنی فلم کا اعلان ہے، تب سے سمجھا جا رہا ہے کہ کئی برس بعد بالی وڈ کا یہ بڑا مقابلہ ہوگا۔ عید کے موقع پر سلمان اور اکشے کے اس مقابلے کو بہت بڑا سمجھا جا رہا ہے۔

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

کیا آپ شہریوں کے لئے سنگل کثیر المقاصد شناختی کارڈ کے خیال کی حمایت کرتے ہیں؟

ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2019 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.