the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

بھارت میں کورونا وائرس کے مزید کیسوں سے بچنے کے لئے، کیا لاک ڈاؤن کو مزید دو ہفتوں تک بڑھانے کی ضرورت ہے؟

ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
ممبئی/2جنوری(ایجنسی) بالی ووڈ سے اکثر کاسٹنگ کوچ کی خبریں آتی رہتی ہیں. گزشتہ سال ہالی ووڈ کے پرڈیوسر واسٹين پر بھی کئی اداکاروں نے جنسی تشدد کا الزام لگایا تھا جس کے بعد دنیا بھر میں باقاعدہ #Metoo مہم بھی چلا. اس کے تحت اداکاروں کے ساتھ-ساتھ عام لوگوں نے بھی اپنے ساتھ ہوئے جنسی تشدد کے واقعات کا ذکر کیا تھا.

اب اس معاملے پر بالی ووڈ کی کئی فلمی اور ٹی وی شوز میں کام کر چکیں شروتی سیٹھ نے اپنا رد عمل دیا ہے. دراصل، شروتی نے بالی ووڈ میں خواتین کے ساتھ ہونے والے جنسی تشدد اور اس پر انڈسٹری کی کئی سال سے خاموشی پر طنز کسا ہے.

Shruti Seth@SethShruti
I wonder if Bollywood will ever reveal its dirty secrets??? It took Hollywood nearly 25 years to speak up, we’ll take another 50 perhaps. 

10:50 AM - Jan 2, 2018

دراصل، شروتی ٹویٹر پر ایک رپورٹ کا حوالہ دیتے ہیں. اس رپورٹ میں یہ اطلاع دی گئی ہے کہ ہالی ووڈ کی 300 سے زائد نامی ہستیوں نے فلم انڈسٹری اور دیگر حصوں میں جنسی ہراساں سے لڑنے میں مدد کرنے کے لیے 'ٹائمس اپ' مہم شروع کی ہے. اس پر، شروتی نے ٹویٹ کیا، "مجھے حیرانی ہے کہ کیا بالی ووڈ کبھی اپنے گندے راز اجاگر کرے گا؟ ہالی ووڈ کو کھل کر سامنے آنے میں تقریبا 25 سال لگ گئے- ہمیں شاید ابھی 50 سال اور لگ جائیں .
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2020 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.