the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

نئی دہلی/28اگسٹ (ایجنسی) ڈیرہ گرمیت رام رحیم کے گرفتار ہونے کے بعد پنجاب ہریانہ میں پھیلی تشدد کا اثر عام لوگوں کے ساتھ سے مشہور شخصتیوں پر بھی پڑا ہے. اس تنازعہ نے اداکارہ عالیہ بھٹ کے لئے مشكلے کھڑی کر دی ہے. دراصل، عالیہ پچھلے کئی دنوں سے پٹیالہ میں فلم کی شوٹنگ میں مصروف تھیں، لیکن تنازعہ کے بعد نہ صرف شوٹنگ روکنی پڑی، بلکہ تمام سٹار کو بھاری مشکلات کا سامنا کرنا پڑ رہا ہے.


میگھنا گلزار کی ہدایت میں بنی اس فلم میں عالیہ بھٹ کے ساتھ وککی کوشل لیڈ رول میں ہوں گے. مڈ ڈے میں شائع ایک رپورٹ کے مطابق، گزشتہ جمعہ دوپہر فلم کی شوٹنگ کے درمیان جیسے ہی رام رحیم کو قصوروار ٹھہرائے جانے کی خبر کے بعد تشدد پھیلنے کی باتیں سامنے آئی، اس کے بعد سے فلم کی شوٹنگ روک دی گئی.

ٹیم شہر کے مختلف حصوں میں شوٹنگ کی جا رہی تھی، جو اس طرح کے حالات میں خطرناک ہو گی. موبائل اور انٹرنیٹ سروسز بند ہونے کے بعد، یہ شوٹنگ جاری رکھنا مشکل ہوسکتا تھا، لہذا شوٹنگ روک دی گئی تھی.

مڈ ڈے سے منسلک ذرائع کے مطابق، "ہفتہ اور اتوار دونوں دن فنکار اور پورے عملہ کو ہوٹل میں وقت گزارنا پڑا. آگے کی پوزیشن پر نظر رکھتے ہوئے ڈائریکٹر اور پروڈیوسر طے کریں گے کہ شوٹنگ کب سے شروع ہو سکے گی.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

کون سی سیاسی جماعت مرکز میں حکومت بنائیں گی؟

این ڈی اے (بی جے پی)
یو پی اے (کانگریس)
مہا گھٹ بندھن
http://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2019 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.