the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

کون سی سیاسی جماعت حضورآباد ضمنی الیکشن جیتے گی؟

ٹی آر ایس
کانگریس
بی جے پی
نئی دہلی،30اگسٹ(ایجنسی) سلمان خان، سنجے دت اور مادھوری دکشت کو لیکر بنی فلم 'ساجن' کے ریلیز کو 25 سال پورے ہو گئے ہیں. یہ فلم 30 اگست 1991 کو ریلیز ہوئی تھی. صرف 36 دنوں میں بن کر تیار ہوئی یہ فلم اس سال کی سب سے بڑی ہٹ ثابت ہوئی تھی.

دوستی اور خوبصورت گانوں سے سجی اس فلم اپنی ریلیز کے 25 سال پورے ہونے پر ٹوئٹر پر ٹرینڈ کر رہی ہے.

فلم کے 'دیکھا ہے پہلی بار ...'، 'جئے تو جئیں کس طرح ...'، 'تو شاعر ہے ..'، 'میرا دل بھی کتنا پاگل ہے ..' جیسے گانے آج بھی کافی پسند کئے جاتے ہیں. اس زمانے میں فلم کے گانوں کا البم سال کے سب سے زیادہ کامیاب موسیقی البموں میں شامل ہوا تھا.

فلم میں سنجے دت کے کردار کے لئے ڈائریکٹر ڈسوزا کی پہلی پسند عامر خان تھے. لیکن عامر خان نے فلم کرنے سے انکار کر دیا جس کے بعد سنجے دت نے امن کی کردار ادا کیا.

فلم میں مادھوری کا کردار پہلے عائشہ جلكا کو آفر کیا گیا تھا، لیکن شوٹنگ کے پہلے ہی دن انہیں تیز بخار آ گیا اور یہ رول مادھوری دکشت کو مل گیا.

فلم میں سلمان خان اور مادھوری نے پہلی بار کے ساتھ کام کیا تھا. اس کے بعد دونوں 'ہم آپ کے ہیں کون'، 'ہم تمہارے ہیں صنم' جیسی فلموں میں ساتھ کام کیا. ان کی جوڑی بالی وڈ کی کامیاب ترین جوڑيوں میں شمار ہے.


یہ پہلی فلم تھی جس میں سنجے دت اور سلمان خان نے ساتھ میں کام کیا تھا. بعد میں دونوں نے 'چل میرے بھائی' میں ساتھ کام کیا تھا.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2021 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.