the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

گجرات اسمبلی انتخابات میں کون سی سیاسی پارٹی جیتے گی؟

عام آدمی پارٹی
کانگریس
بی جے پی
نئی دہلی/28جون(ایجنسی )'بہوبلی' سیریز کی دونوں فلموں میں راميا کرشنن نے شوگامي دیوی کا کردار ادا کیا ہے. اپنے بااثر رول سے انہوں نے نہ صرف كرٹكس بلکہ ناظرین کی تالیاں بٹوری. آپ کو جان کر حیرانی ہوگی کہ راميا سے پہلے یہ رول بالی وڈ کی 'ہوا ہوائی' اداکارہ سری دیوی کو آفر ہوا تھا. پہلے ایسی خبریں آئی تھی کہ 'بہوبلی' کے میکرس نے سری دیوی کی 'مطالبات' سے پریشان ہوکر، ان کی جگہ راميا کو کاسٹ کرنے کا فیصلہ لیا تھا. ان باتوں کو جان کر سری دیوی کو دھکا لگا تھا. حال ہی میں سری دیوی نے ایک تیلگو چینل کو انٹرویو میں کہا، "مجھے راجامولي کے انٹرویو کے بعد کافی جھٹکا لگا اور اس سے چوٹ پہنچی ہیں. راجامولي انتہائی پرسکون مزاج کے شخص ہیں. میں ان کے ساتھ کام کرنے کو لے کر بہت خوش تھی، لیکن جس طرح سے انہوں نے اس معاملے پر



اپنی بات رکھی، اس سے مجھے شاک لگا. "

بتاتے چلیں کہ، راجامولي نے ایک انٹرویو میں سری دیوی کے مطالبات کے بارے میں بیان دیا تھا. مبینہ طور پر ایسا کہا گیا تھا کہ شوگامي کے رول کے لئے سری دیوی نے 6 کروڑ روپے کی مانگ کی تھی. اس کے علاوہ انہوں نے حیدرآباد سے آنے جانے کے لئے بزنس کلاس کی پانچ ٹکٹ، شوٹنگ کے دوران حیدرآباد کے سب سے بڑے ہوٹل میں ٹھہرنے کے لئے پانچ بزنس سوٹ کی ڈیمانڈ کی تھی.

فلم میکر کا یہ بیان سن کر سری دیوی حیران رہ گئی تھیں، ناراضگی ظاہر کرتے ہوئے انہوں نے انٹرویو میں کہا "اگر میں اتنی ڈمانڈنگ ہوتی تو اب تک مجھے کام نہیں مل رہا ہوتا. ہو سکتا ہے کہ فلم کے پروڈیوسر نے راجامولي لیے اس غلط طریقے سے بتایا ہو کہ میں نے یہ سب ڈیمانڈ کی ہیں، لیکن اس معاملے پر اس طرح سے بات کرنا ٹھیک نہیں. "
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2022 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.