the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

کیا آپ کو لگتا ہے کہ تلنگانہ کے سی ایم کے سی آر نئی قومی پارٹی شروع کرنے کے بعد کامیاب ہو سکتے ہیں؟

جی ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
نئی دہلی،24 مئی (ایجنسی) اپنے متنازعہ بیانات کو لے کر شہ سرخیوں میں رہنے والے مشہور سنگر ابھیجیت بھٹاچاریہ abhijeet-bhattacharya نے اس بار اپنے ٹویٹر پر کچھ ایسی قابل اعتراض تبصرہ کر دیا ہے کہ ان کا اکاؤنٹ ہی معطل کر دیا گیا ہے.

ابھیجیت نے جے این یو طلبہ یونین کی لیڈر Shehla_Rashid پر قابل اعتراض تبصرہ کیا تھا. ان کا ٹویٹر اکاؤنٹ منگل کو ٹوئٹر نے معطل کر دیا. اس سے پہلے ابھیجیت نے پریش راول کے بعد مشہور مصنفہ اروندھتی رائے کو لے کر قابل اعتراض ٹویٹ کیا تھا. اس ٹویٹ میں ابھیجیت نے اداکار اور ممبر پارلیمنٹ پریش راول کے اس متنازعہ بیان



کی حمایت کی تھی جس میں پریش راول نے کہا تھا کہ اروندھتی رائے کو کشمیر میں فوج کی طرف سے جیپ میں باندھ کر گھمایا جانا چاہئے.


نیوز ایجنسی پی ٹی آئی کے مطابق ابھیجیت نے منگل کو خواتین سے مخالف کچھ ٹویٹ کئے جس کے بعد ان کے خلاف شکایت درج کرائی گئی. ابھیجیت نے پریش کی ٹویٹس کو ریٹویٹ کرتے ہوئے لکھا تھا کہ اروندھتی کو گولی مار دی جانی چاہئے. اس کے ساتھ ہی منگل کو جے این یو طلبہ یونین کی لیڈر Shehla_Rashid راشد کے بی جے پی لیڈروں کے جنسی ریکیٹ چلانے کے الزامات والے ٹویٹس کا جواب دیتے ہوئے انہوں نے Shehla_Rashid کے کردار کو لے کر قابل اعتراض ٹویٹ کئے.
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
فلم و تفریح میں زیادہ دیکھے گئے
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2022 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.