the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

کیا آپ کو لگتا ہے کہ تلنگانہ کے سی ایم کے سی آر نئی قومی پارٹی شروع کرنے کے بعد کامیاب ہو سکتے ہیں؟

جی ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
چنئی،15 مئی (ایجنسی) سپر اسٹار رجنی کانت نے پیر کو کہا کہ ان کی کوئی سیاسی ذہن نہیں ہے ، لیکن اگر بھگوان کی ایسی مرضی ہوئی تو وہ سیاست میں جانے کے بارے میں سوچیں گے. رجنی کانت نے چنئی میں اپنے مداحوں سے کہا، "اوپر والا ہی اس بات کا فیصلہ کرتے ہیں کہ ہم زندگی میں کیا کریں گے. فی الحال وہ چاہتے ہیں کہ میں ایک اداکار رہوں اور میں اپنی ذمہ داری ادا کر رہا ہوں.

اگر اوپر والا نے چاہا تو مستقبل میں میں سیاست میں انٹری لونگا. اگر میں سیاست میں گیا تو میں انتہائی ایمانداری سے کام کروں گا اور پیسہ کمانے کے لئے سیاست میں آنے والوں کا ساتھ نہیں دوں گا. " اداکار نے دو دہائی پہلے اپنے سیاسی مداخلت کو بھول قرار دیا.

قابل ذکر ہے کہ 1996 میں تمل ناڈو اسمبلی



انتخابات کے مہم کے دوران رجنی کانت نے جے للتا اور ان کی سیاست کی مذمت کی تھی. سمجھا جاتا ہے کہ ان کے مشاہدے کی وجہ سے جے للتا کی بری طرح شکست ہوئی تھی.


انہوں نے کہا، "میں نے 21 سال پہلے ایک سیاسی اتحاد کی حمایت کرکے ایک بھول کی تھی. وہ ایک سیاسی حادثہ تھا. اس کے بعد سے لیڈروں نے کئی جگہ میرے نام کا غلط استعمال کیا. لیکن میں کسی بھی پارٹی میں شامل ہونے نہیں جا رہا . "

رجنی کانت نے اپنے مداحوں سے سگریٹ اور شراب سے دور رہنے کی اپیل بھی کی.

انہوں نے کہا، "اپنے خاندان اور بچوں کی توجہ رکھیں. سگریٹ اور شراب کے استعمال سے اپنی زندگی برباد نہ کریں. اس سے آپ کی صحت ہی متاثر نہیں ہوتی، بلکہ آپ کی فیصلہ سازی کی صلاحیت بھی متاثر ہوتی ہے. میں نے خود بھی اس سے بری طرح متاثر ہو چکا ہیں. لہذا میرا مشورہ کو سنجیدگی سے لیں. "

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
فلم و تفریح میں زیادہ دیکھے گئے
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2022 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.