the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

کیا آپ کو لگتا ہے کہ مرکز کو فوری طور پر CAA، NRC کو منسوخ کرنا چاہئے؟

جی ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
ممبئی،24اکتوبر(ایجنسی) سپر اسٹار عامر خان نے فلم '3 ایڈیٹس' میں ایک نوجوان اور انجینئر کے کردار ادا کرکے اپنے مداحوں کو تفریح ​​کیا تھا اور اب انہوں نے انکشاف کیا ہے کہ ان کا خاندان بھی ان انجینئر بنانا چاہتا تھا.

ڈائریکٹر طاہر حسین کے بیٹے اور فلم ساز ناصر حسین کے 51 سالہ بھتیجے عامر نے انکشاف کیا کہ فلموں کی پس منظر والے خاندان سے ہونے کے باوجود ان کا خاندان بالی وڈ میں ان کے آنے کے خیال کے خلاف تھا کیونکہ ان کے خاندان کو فلمی کیریئر اتار چڑھاو والا لگتا تھا. انہوں نے 18 ویں جیو مامی ممبئی بین الاقوامی فلم فیسٹیول میں ایک مباحثے کے دوران کہا، 'اس وقت تقریبا ہر کسی کو لگتا تھا کہ کیریئر کے لئے فلم انڈسٹری اچھی جگہ نہیں ہے. میرا اپنا خاندان، ناصر صاحب (ناصر حسین) اور پاپا جان مجھے کہہ رہے تھے، 'نہیں، فلموں میں مت جاؤ'. دونوں فلم ساز مجھے فلموں میں نہیں جانے کے لئے کہہ رہے تھے. '

انہوں نے کہا، 'چچا جان (ناصر)، ابا اور امی کو لگتا تھا کہ یہ اتار چڑھاو سے بھرا ہوا پیشہ ہے.' عامر نے کہا کہ ان کا خاندان چاہتا تھا کہ وہ کچھ ایسا کریں جس میں زیادہ مستحکم ہو.

انہوں نے کہا، 'وہ ہمیں زندگی میں زیادہ مستحکم دیکھنا چاہتے تھے. وہ چاہتے تھے کہ میں ایسے پیشے میں جاؤ جو زیادہ مستحکم ہو جیسے انجینئر، ڈاکٹر، چارٹرڈ اکاؤنٹنٹ کا پیشہ. 'عامر نے کہا کہ پھر بھی انہوں نے بغیر کسی کو کچھ بتائے فلم اینڈ ٹیلی ویژن انسٹی ٹیوٹ آف انڈیا میں داخل لیا تھا .
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2021 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.