the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

گجرات اسمبلی انتخابات میں کون سی سیاسی پارٹی جیتے گی؟

عام آدمی پارٹی
کانگریس
بی جے پی
پاکستان/16جون(ایجنسی) پڑوسی ملک پاکستان سے بالی ووڈ دلیپ کمار کے لیے جمعرات کو ایک بری خبر آئی. ہندی سنیما کے سینئر اداکار دلیپ کمار کا تقریبا ایک صدی پرانا آبائی مکان گر گیا ہے. اگرچہ مقامی انتظامیہ نے کہا ہے کہ اس جگہ پر اسی طرح کا مکان جلد بنایا جائے گا.

ثقافتی ورثے کونسل کے سیکرٹری جنرل شکیل وحيد اللہ کے مطابق تاریخی قصہ كھوانی مارکیٹ کے قریب محلہ خدا داد واقع اس مکان کا سامنے والا حصہ اور دروازہ ہی باقی بچا ہے. اس موقع پر شہر کے معزز لوگوں نے تاریخی سائٹ کے تحفظ میں غفلت کے لئے خیبر پختونخوا حکومت پر تنقید کی ہے. غور طلب ہے کہ محکمہ آثار قدیمہ نے 2014 میں اسے قومی ورثہ قرار دیا تھا.

آپ کو بتا دیں کہ 94 سال کے ہو چکے دلیپ کمار کی پیدائش 11 دسمبر 1922 کو پشاور میں ہی ہوئی تھی. 1930 میں ان کے



والد ممبئی آ بسے تھے، جہاں انہوں نے ہندی فلموں میں کام کرنا شروع کیا. دلیپ کمار کو بالی وڈ کا 'ٹریجڈی کنگ' بھی کہا جاتا ہے. دلیپ کمار کو 8 بار فلم فیئر کے بہترین اداکار ایوارڈ سے نوازا جا چکا ہے. 1995 میں انہیں ہندوستانی فلموں کے اعلی ترین اعزاز دادا صاحب پھالکے ایوارڈ سے نوازا گیا تھا. اس کے علاوہ 1998 میں دلیپ کمار کو پاکستان کا سب سے اعلی شہری اعزاز سے بھی نوازا گیا ہے.

دلیپ کمار کی پہلی فلم 'جوار باٹا' تھی جو 1944 میں آئی تھی. جبکہ 1998 میں بنی فلم 'قلعہ' ان کی آخری فلم تھی. 1955 میں بنی فلم 'دیوداس' اور 1960 میں آئی 'مغل اعظم' دلیپ کمار کی کیریئر میں سنگ میل ثابت ہوئیں. آپ کو بتا دیں کہ مغل اعظم میں انہوں مغل پرنس جہانگیر کا کردار ادا کیا تھا. یہ فلم پہلے بلیک اینڈ وائٹ تھی لیکن 2004 میں جدید ٹیکنالوجی کی مدد سے رنگین بنائی گئی.
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2022 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.