the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

گجرات اسمبلی انتخابات میں کون سی سیاسی پارٹی جیتے گی؟

عام آدمی پارٹی
کانگریس
بی جے پی
نئی دہلی/17جون(ایجنسی) ملٹی سٹارر فلمز میں اکثر فلم کے سیٹ سے دو ہیروئینس کی ان بن یا جھگڑے کی خبریں آتی رہتی ہیں. حال ہی میں 90 کی دہائی کی سپر ہٹ فلم 'جڑواں' کے سيكول 'جڑواں 2' میں کام کر رہیں جیکولین فرنانڈس اور تاپسی پنوں کے درمیان ان بن کی خبریں آئی تھیں. لیکن ایک دن پہلے ہی تاپسی نے جیکولین کے ساتھ اپنا ایک ویڈیو پوسٹ کر ان ساری افواہوں کو مسترد کر دیا ہے. لیکن اسی درمیان دو ہیروئین کے درمیان ہوئے سالوں پرانی ایک كےلڑائی ایک بار پھر سوشل میڈیا پر وائرل ہو رہی ہے. ان دنوں ایشا دیول نے اپنی فلم 'پیارے موہن' کے سیٹ پر اپنی کو سٹار امرتا راؤ کو زوردار تھپڑ مار دیا تھا.
 
فلم 'پیارے موہن' کے سیٹ پر کچھ ایسا ہوا تھا جس کا خلاصہ حال ہی میں ہوا ہے. دراصل 'پیارے موہن' میں اداکارہ امرتا راؤ اور ایشا دیول نے بہنوں کا کردار ادا کیا تھا، جن کے درمیان خوب محبت ہوا تھا. لیکن کیمرے بند ہوتے ہی فلم کے سیٹ پر دونوں کے درمیان زبردست جنگ ہوئی تھی اور ایشا نے امرتا کو تھپڑ مار دیا تھا. ایشا دیول نے سال 2005 میں ٹائمز آف انڈیا کو دیئے اپنے ایک انٹرویو



میں یہ انکشاف کیا تھا.

امرتا راؤ اور ایشا دیول، دونوں 'پیارے موہن' کی شوٹنگ کر رہی تھیں. شوٹنگ کے درمیان امرتا اور ایشا کے درمیان ہلکی نوک-جھونک ہوتی تھی. لیکن ایک دن جنگ کچھ زیادہ ہی بڑھ گئی اور امرتا نے فلم کے ڈائریکٹر اور عملے کے سامنے ہی ایشا کو گالی دے دی. ایشا کو بہت برا لگا اور انہوں نے امرتا کو تھپڑ مار دیا. ٹائمز آف انڈیا کو دیئے گئے اپنے ایک انٹرویو میں ایشا نے کہا، 'ہاں، میں نے امرتا کو تھپڑ مارا تھا. اس نے ڈائریکٹر اندر کمار اور کیمرہ مین کے سامنے مجھے گالی دے دی. اس سے مجھے بہت غصہ آیا. ' ایشا نے اپنے اس انٹرویو میں کہا تھا کہ اس واقعہ کے بعد دونوں نے ساتھ میں فلم کی شوٹنگ نہیں تھی.

ایشا نے آگے بتایا، 'میں نے اپنی اپنے دفاع میں اسے تھپڑ مارا تھا اور مجھے اس بات کا کوئی افسوس نہیں ہے. اس (امرتا) اپنی غلطی کا احساس ہوا اس نے معافی مانگ لی. میں نے بھی اسے معاف کر دیا تھا اور اب سب ٹھیک ہے. ' ایشا نے انٹرویو میں یہ بھی بتایا کہ، اسے دوش دینا ٹھیک نہیں ہے اور میں نے اس بارے میں کچھ زیادہ نہیں بولنا چاہوں گی. یہ قصہ اب ختم ہو چکا ہے.
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2022 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.