the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

کون سی سیاسی جماعت حضورآباد ضمنی الیکشن جیتے گی؟

ٹی آر ایس
کانگریس
بی جے پی
ممبئی،20اگسٹ(ایجنسی) ریو اولمپکس میں چاندی کا تمغہ جیتنے والی ہندوستانی خاتون بیڈمنٹن کھلاڑی پی وی سندھو کو ملک کا فخر بتاتے ہوئے اداکار امیتابھ بچن، رجنی کانت، سلمان خاں اور اے آر رحمن سمیت کئی بالی وڈ اداکاروں نے انہیں مبارک باد دی ہے. بچن نے سندھو کو دیئے اپنے پیغام میں کہا کہ انہوں نے اپنے دل سے ادا کیا ہے اور وہ ملک کا فخر بن گئی ہیں.

امیتابھ بچن نے ٹوئٹر پر لکھا، 'پی وی سندھو اپنے پورے دل سے کھیل کھیلا ہے. تمام ہندوستانیوں کو تم پر فخر ہے ہمیں فخر کا یہ لمحہ فراہم کرنے کے لئے شکریہ.
'رجنی کانت نے کہا کہ وہ 21 سالہ بیڈمنٹن کھلاڑی کے بہت بڑے پرستار بن گئے ہیں.

انہوں نے لکھا، 'پی وی سندھو آپ کو سلام ہے ..میں آپ کا بہت بڑا پرستار بن گیا ہوں. مبارک ہو .. 'سلمان خان نے ٹوئٹر پر سندھو کے ساتھ اپنی تصویر پوسٹ کی اور لکھا' اپنی ماں کے ساتھ میں نے ٹی وی پر بیڈمنٹن کا فائنل میچ دیکھا اور ماں کو بتایا کہ آپ کے ساتھ میری بھی ایک تصویر ہے. 'رحمان نے لکھا، 'مبارک ہو سندھو اپنے بہت اچھا کام کیا ہے.'

اداکارہ اور لیڈر ہیما مالنی نے ٹوئٹر پر لکھا، 'آپ صرف 21 سال کی ہیں، اور سب کی نظریں آپ پر لگی ہیں. سندھو نے یہ سب ملک کے لئے کیا، لیکن دنیا کی نمبر ون کھلاڑی مارين سے ہار گئیں. وہ خالی ہاتھ نہیں ہے انہیں اولمپکس کا چاندی کا تمغہ ملا ہے.

اداکارہ انوشکا شرما نے سندھو ے کھیل جذبہ کی تعریف کی اور اسپین کی خاتون بیڈمنٹن کھلاڑی کیرولینا مارين کے خلاف ان کی کارکردگی کی تعریف کی.
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2021 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.