the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

کیا آپ کو لگتا ہے کہ تلنگانہ کے سی ایم کے سی آر نئی قومی پارٹی شروع کرنے کے بعد کامیاب ہو سکتے ہیں؟

جی ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
نئی دہلی 27 ، مئی (ایجنسی) پاپولر ٹی وی شو 'کسوٹی زندگی کی' میں اہم کردار ادا کرنے والی ٹی وی اداکارہ شویتا تیواری کی موت کی افواہ سوشل میڈیا پر وائرل ہو رہی ہے.

اگرچہ، شویتا تیواری کے شوہر کوہلی نے اس خبروں کو محض افواہ بتایا ہے. بے شک، یہ افواہ تب وائرل ہوئی جب 'کہانی گھر گھر کی' اور 'بڑے اچھے لگتے ہیں' جیسے ٹی وی شو کی اداکارائیں ساکشی تنور کے فیس بک کے صفحے پر شویتا کے انتقال کی بات سامنے آئی. 

ساکشی تنور نامی ایک فیس بک صفحے پر لکھا گیا، "مجھے یہ جان کر بہت دکھ اور حیرانی ہوئی کہ 'کسوٹی زندگی کی' کی شویتا تیواری زندگی کی جنگ ہار گئی ہیں اور ان کا انتقال ہو



گیا ہے. 

جیسے ہی یہ پوسٹ لوگوں نے دیکھی، تو شویتا تیواری کے فینس کافی حیران پریشان ہو گئے. تیزی سے یہ پوسٹ وائرل ہوئی. بتا دیں کہ یہ ساکشی تنور کا آفیشیل صفحے نہیں ہے. کسی جعلی یوزر نے اس طرح کی خبر پھیلا دی.

تیزی سے وائرل ہوئی اس خبر نے شویتا تیواری کے شوہر کو کافی پریشان کر دیا. ایک پاپولر نیوز ویب سائٹ سے بات چیت کے دوران انکے شوہر نے نے کہا "خبر سنتے ہی میں گھبرا گیا تھا. کچھ دیر پہلے ہی میں نے شویتا سے بات کی تھی. لیکن جب کسی نے مجھے یہ خبر سنائی، تو سمجھ نہیں آیا کہ کیا جواب دوں. فوری طور پر، میں نے شویتا کو فون کیا تب پتہ چلا کہ وہ ٹھیک ہے. واقعی شویتا یہ خبر سن زور زور سے ہنسنے لگی. میں صرف اتنا کہنا چاہتا ہوں کہ وہ زندہ ہے

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
فلم و تفریح میں زیادہ دیکھے گئے
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2022 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.