the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

گجرات اسمبلی انتخابات میں کون سی سیاسی پارٹی جیتے گی؟

عام آدمی پارٹی
کانگریس
بی جے پی
نئی دہلی، 3 جون(ایجنسی) سیف علی خان اور امرتا ارورہ کی بیٹی سارہ علی خان ڈائریکٹر ابھیشیک کپور کی رومانٹک فلم 'کیدارناتھ' سے بالی ووڈ میں قدم رکھیں گی- اس میں ان کے ہیرو سشانت سنگھ راجپوت ہوں گے. اس فلم کی کہانی اتراکھنڈ کے ایک قصبے کی ہوگی اور سارا اس میں ایک پہاڑی لڑکی کے کردار میں نظر آئیں گی.

فلم مکمل طور انڈیا میں ہی شوٹ ہوگی اور اس کا زیادہ تر حصہ اتراکھنڈ میں کیدارناتھ کے آس پاس شوٹ کیا جائے گا. فلم کی کہانی بھی انتہائی منفرد ہوگی. اس سال کے آخر تک اس فلم کی شوٹنگ شروع ہونے کا امکان ہے. ایکتا کپور کی



پروڈکشن ہاؤس اس فلم کو پرڈویوز کرے گا. فلم کی کہانی سب سے پہلے سشانت کو سنائی گئی تھی، جنہوں نے کافی غور و خوض کے بعد گزشتہ ماہ اس پروجیکٹ کے لئے اپنی رضامندی دے دی.

سارہ کو بھی یہ پروجیکٹ کافی پسند آیا ہے. اگرچہ اب دونوں ہی فنکاروں نے رسمی طور پر اب کنٹراکٹ سائن نہیں کیا ہے، لیکن یہ پروجیکٹ تقریبا فائنل ہو چکا ہے اور اس کے لئے تیاریاں بھی شروع ہو گئی ہیں. خبر ہے کہ سارہ نے بھی اس پروجیکٹ کے لئے ٹریننگ شروع کر دی ہے اور اس کے لئے انہوں نے ایک ایکٹنگ ورکشاپ جوائن ہے. ساتھ ہی نمرت کور اور ملائکہ ارورہ خان جیسی ایکٹرس بھی ایکٹنگ تجاویز دے کر سارہ کو بہتر میں ان کی مدد کر رہی ہیں.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2022 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.