the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ کا فائنل کون جیتے گا؟

آسٹریلیا
نیوزی لینڈ
کہہ نہیں سکتے
کرن جوہر کی فلم 'اے دل ہے مشکل میں پاکستانی فنکار فواد خان کی موجودگی سے فلم کی ریلیز پر چھائے بحران کو لے کر آج فلمی دنیا سے وابستہ لوگوں نے وزیر داخلہ راج ناتھ سنگھ سے ملاقات کی۔ پروڈیوسرز گلڈ کے چیئرمین مکیش بھٹ سمیت فلم سے وابستہ پروڈیوسر نے ز وزیر داخلہ راج ناتھ سنگھ سے ملاقات کی ۔ ملاقات کرنے والوں میں دھرما پروڈکشن کے سی ای او اپوروامهتا اور فاکس اسٹار کے سی ای او وجے سنگھ بھی شامل تھے۔
راج ناتھ سے ملاقات کے بعد مکیش بھٹ نے کہا کہ اب میں مطمئن ہوں۔ ان سے ملنے سے قبل میں کافی مایوس تھا۔ انہوں نے کہا کہ آپ کی دیوالی بہترین رہے گی۔ وزیر داخلہ نے فلم ریلیز کے لیے لے کر تمام طرح کی سیکورٹی فراہم کرنے کا وعدہ کیا ہے۔وزیر داخلہ نے ہمیں یقین دہانی کرائی ہے ، جس کے بعد میں محفوظ محسوس کر رہا ہوں۔ مجھے یقین
ہے کہ حکومت ہمارے ساتھ ہے۔ ایم این ایس جو چاہے کرے، ہمارا کنبہ محفوظ ہے۔
ہم نے پاکستانی فنکاروں کو اس وقت سائن کیا تھا ، جب حالات دوسرے تھے۔ ہم فنکار ہیں اور ہمیں صرف انٹرٹینمنٹ ​​سمجھ میں آتا ہے، سیاست نہیں ، مجھے حکومت پر یقین ہے، میں کسی کو روک نہیں رہا ہوں، لوگ فلم دیکھنے یا نہ دیکھنے کے لئے آزاد ہیں۔ کچھ لوگ بلا وجہ ہنگامہ کررہے ہیں ۔
خیال رہے کہ قبل ازیں بدھ کو کرن جوہر کی طرف سے مینوفیکچررز کی ایک ٹیم نے ممبئی پولیس کمشنر سے ملاقات کی تھی ۔ پولیس نے فلم ریلیز کرنے والے تھیٹر کو سیکورٹی دینے کی یقین دہانی کرائی تھی۔
ادھر اب ایم این ایس کے مزدور یونین نے دھمکی دی ہے کہ اگر کرن کی فلم اے دل ہے مشکل ریلیز ہوئی ، تو وہ تھیٹر میں کام نہیں کریں گے۔ یونین کا کہنا ہے کہ وہ کسی بھی قیمت پر اس فلم کو ریلیز نہیں ہونے دیں گے۔ یونین نے واضح طور پرکہا ہے کہ مہاراشٹر کے تمام بڑے شہروں کے ملٹی پلیکس میں ان کی یونین ہے اور وہ سب جگہ کام روک دیں گے۔
خیال رہے کہ راج ٹھاکرے کی پارٹی ایم این ایس نے دھمکی دی تھی کہ جب تک فلم میں فواد خان رہیں گے، فلم ریلیز نہیں ہونے دی جائے گی۔ ایم این ایس نے فلم ریلیز ہونے پر ممبئی سمیت پورے مہاراشٹر میں توڑ پھوڑ کی دھمکی دی ہے۔

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2021 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.