the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

کیا آپ کو لگتا ہے کہ تلنگانہ کے سی ایم کے سی آر نئی قومی پارٹی شروع کرنے کے بعد کامیاب ہو سکتے ہیں؟

جی ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
ممبئی ،25 مئی (ایجنسی) سچن: اے بلین ڈریمز ایک ڈاکیومنٹری ڈرامہ ہے. یہ سچن تندولکر کی کہانی ہے. ایک متوسط ​​طبقہ خاندان کا لڑکا کس طرح شہرت کی بلندیوں پر پہنچ جاتا ہے، یہ فلم اسی کہانی کو ظاہر کرتا ہے. یہ فلم سچن کے محنت، ظاہر کرتا ہے اور بتاتی ہے کہ کامیابی کے لئے کوئی شارٹ کٹ نہیں ہوتا.

فلم کے آغاز ایک ویڈیو سے ہوتی ہے، جس میں سچن کی گود میں ان کی ننھی بیٹی سارہ ہیں. یہ اصلی ویڈیو ہے اور اس وقت کا ہے، جب سارا پیدا ہوئی تھیں. سچن نے جب انہیں اپنی گود میں پہلی بار لیا تھا تب انہوں نے کہا تھا کہ 'مجھے بہت ڈر لگ رہا ہے اسے پکڑنے میں'. پھر فلم کی کہانی سچن کے بچپن کی طرف کہانی بڑھتی ہے. سچن بچپن میں بہت شرارتی تھے. وہ کبھی کسی کی گاڑی کی ہوا نکال دیتے تھے.

سچن اور انجلی کی محبت کی کہانی، بطور بیٹے، باپ اور شوہر تو وہ نظر آتے ہیں، لیکن محبت کی کہانی شروع کیسے ہوئی تھی وہ اقتباس فلم میں نہیں ہے.

ونود کامبلی جو ان کے بچپن کے دوست تھے ان کے ساتھ پہلی بڑی پارٹنر شپ کا ذکر ضرور ہے لیکن بعد میں ان کے اور کامبلی کے درمیان کی درار فلم میں نہیں ہے.

مہندر سنگھ دھونی اور سچن کے درمیان کی درار فلم میں نہیں ہے، جب کی دھونی کی فلم میں ذرا سا اشارہ کیا گیا تھا جہاں دھونی کو یہ کہتے دکھایا تھا کہ وہ کچھ سینئر کھلاڑیوں کو ٹیم میں نہیں رکھنا چاہتے. لیکن اس میں ایسا نہیں دکھایا گیا.
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
فلم و تفریح میں زیادہ دیکھے گئے
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2022 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.