the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

کیا آپ کو لگتا ہے کہ تلنگانہ کے سی ایم کے سی آر نئی قومی پارٹی شروع کرنے کے بعد کامیاب ہو سکتے ہیں؟

جی ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
نئی دہلی،17مئی (ایجنسی) دہلی یونیورسٹی میں پڑھنے والے ہر طالب علم کو یہ تو پتہ ہی ہے کہ بالی وڈ کے بادشاہ شاہ رخ خان ڈی یو کے ہنس راج کالج کے طالب علم رہے ہیں.

لیکن بات بہت کم لوگ جانتے ہیں کہ شاہ رخ خان کو اس سال 12 ویں میں کتنے مارکس ملے تھے؟ جی ہاں سوشل میڈیا پر ہنس راج کالج میں ایڈمشن کا وہ فارم وائرل ہو رہا ہے جسے شاہ رخ خان نے داخلے کے وقت بھرا ہوا تھا اور اس میں ان کے مارکس بھی لکھے ہیں. فارم کو دیکھیں تو شاہ رخ میں ایڈمشن کے لئے سب سے بہتر کے چار مضمون کے مارکس لکھے ہیں. کیونکہ ڈی یو میں انڈر گریجویٹ کورس کے لئے سب سے بہتر چار مضمون کے مارکس فیصد کی بنیاد پر ہی میرٹ بنتی ہے.

فارم میں شاہ رخ خان نے ہنس راج کالج میں بی اے آنرز (اکنامکس) کورس کے لئے



اپلائی کیا تھا . فارم میں شاہ رخ کی پیدائش کی تاریخ 2 نومبر 1965 لکھی ہے. والد صاحب کے نام میر تاج محمد خان لکھا ہے. آپ کو بتا دیں کہ یہ دونوں معلومات درست ہے. فارم میں شاہ رخ نے جو اسکول اٹینڈ کیا اس کا نام سینٹ کولمبس ہائی اسکول لکھا ہے. یہ بھی درست معلومات ہے. شاہ رخ خان نے سب سے بہتر چار میں جن مضمون کے نمبر دکھائے ہیں ان میں الیکٹریکل، فزکس، کیمسٹری اور انگریزی کو رکھا رہا ہے. لوگ یہ جان کر حیران ہیں کہ آج انگریزی بولنے والے بالی وڈ کے بادشاہ کے 12 ویں کلاس میں انگریزی میں صرف 51 نمبر تھے.

اس فارم کو سوشل میڈیا پر شیئر کرنے والی ویب سائٹ ڈی یو ٹائمز ڈاٹ کام نے کہا ہے کہ یہ شاہ رخ کے فارم کی تصویر ہم نے اس لئے شیئر کی ہے تاکہ لوگوں کو یہ سبق مل سکے کہ اگر آپ اپنے مقصد کے لئے جم کر محنت کرتے ہیں تو مارکس کوئی معنی نہیں رکھتے.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
فلم و تفریح میں زیادہ دیکھے گئے
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2022 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.