the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

کیا آپ کے خیال میں سیاست میں ریٹائرمنٹ کی عمر ہونی چاہیے؟

جی ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
ذرائع:

حیدرآباد: پیر سے شروع ہونے والے ایس ایس سی پبلک امتحانات میں شرکت کرنے والے طلبہ کو سنٹر میں داخل ہونے کے لیے پانچ منٹ کا وقت دیا جائے گا۔

صبح 9.30 بجے شروع ہونے والے امتحانات کے لیے طلبہ کو صبح 8.30 بجے سے سینٹر میں داخلے کی اجازت ہوگی اور آخری داخلہ صبح 9.35 بجے ہوگا۔ تمام امیدواروں کو امتحان کے مکمل ہونے تک یعنی 12.30 بجے تک ہال میں رہنا ہوگا۔

جن امیدواروں نے فرسٹ لینگویج (کمپوزٹ کورس) کا انتخاب کیا ہے اور سائنس کے مضمون میں شرکت کرنے والے امیدواروں کا امتحان کا وقت صبح 9.30 بجے سے دوپہر 12.50 بجے تک ہوگا۔

تمام 4,94,620 طلباء میں جن میں 2,49,747 لڑکے اور 2,44,873 لڑکیاں شامل ہیں، امتحانات کے لیے رجسٹرڈ ہیں، جو کہ 11 کے بجائے چھ پرچوں کے لیے ہوں گے۔ ریاست بھر میں



کل 2652 مراکز قائم کیے گئے ہیں اور 144 فلائنگ اسکواڈز تعینات ہوں گے۔ امتحانات کی نگرانی کا فرض۔ محکمہ سکول ایجوکیشن نے مراکز میں سی سی ٹی وی نگرانی کے کیمرے نصب کیے ہیں۔

تمام مضامین کے آبجیکٹیو پیپر (پارٹ بی) کا جواب صرف آخری آدھے گھنٹے میں دینا ہے۔ تیسری زبان کے لیے بٹ پیپر (پارٹ-بی) پارٹ-اے کے ساتھ جاری کیا جائے گا اور طلباء کو سوالیہ پرچے پر ہی سوالات کے جوابات دینے ہوں گے اور اسے پارٹ-اے کے جوابی کتابچے کے ساتھ منسلک کرنا ہوگا۔

ہال ٹکٹ پہلے ہی اسکولوں کو بھیجے جا چکے ہیں اور انہیں https://www.bse.telangana.gov.in سے بھی ڈاؤن لوڈ کیا جا سکتا ہے۔ عہدیداروں کے مطابق، ویب سائٹ سے ڈاؤن لوڈ کیے گئے ہال ٹکٹس پر امتحان میں شرکت کے لیے متعلقہ ہیڈ ماسٹر کے دستخط کی ضرورت نہیں ہوتی ہے۔

امتحانات 13 اپریل کو ختم ہوں گے۔
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
تعلیم و ملازمتیں میں زیادہ دیکھے گئے
http://st-josephs.in/
https://www.owaisihospital.com/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2024 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.