the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

کیا آپ کے خیال میں سیاست میں ریٹائرمنٹ کی عمر ہونی چاہیے؟

جی ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
ذرائع:

تلنگانہ اسٹیٹ روڈ ٹرانسپورٹ کارپوریشن 3 اپریل سے 13 اپریل تک ایس ایس سی امتحانات لکھنے والے طلباء کو اپنے امتحانی ہال ٹکٹ اور بس پاس تیار کرنے پر اپنی بسوں میں مفت سفر کرنے کی اجازت دے گی۔ 
ریاست بھر میں پھیلے ہوئے کل 2,652 مراکز میں کل 4,94,458 طلباء کے امتحان دینے کی امید ہے۔ امتحانات کے اوقات صبح 9.30 سے 12.30 بجے تک ہیں۔

آر ٹی سی کے عہدیداروں نے کہا کہ دیہی علاقوں میں طلباء کو امتحانی مراکز تک پہنچنے کے لئے طویل فاصلہ طے کرنا پڑ سکتا ہے۔ ایسے طلباء کو وقت پر مراکز تک پہنچنے اور اپنے گھروں کو واپس جانے کی سہولت کے لیے امتحان کے دنوں اور اوقات میں زیادہ تعداد میں بس سروس چلانے کی ضرورت تھی۔ وہ بغیر کسی منسوخی کے رہائشی کالونیوں کو جوڑنے والی تمام Pallevelugu بس خدمات کے



مکمل آپریشن کو یقینی بنا رہے ہیں۔

ڈسٹرکٹ ایجوکیشن آفیسرس نے پہلے ہی امتحانی مراکز کی فہرست اور ان روٹس کی تفصیلات جن میں زیادہ تعداد میں بسوں کا انتظام کیا جانا ہے، آر ٹی سی ریجنل اور ڈپو منیجرس کو فراہم کرنا شروع کر دیا ہے۔

اس کے مطابق، کارپوریشن مطلوبہ تعداد میں بسیں یا ٹرپس چلانے کا منصوبہ بنا رہی ہے تاکہ طلباء صبح 8.45 بجے تک امتحانی مراکز تک پہنچ سکیں اور 12.30 بجے کے بعد مراکز سے واپسی کا سفر کریں۔

"یہ سروس ریاست میں کہیں بھی امتحانی مراکز پر دستیاب ہوگی۔ طالب علم اپنی رہائش گاہوں کے قریب ترین اسٹاپ سے امتحانی مرکز تک مفت سفر کر سکتا ہے اور اپنے امتحانی ہال ٹکٹ کے ساتھ ساتھ ان کو جاری کردہ مفت یا رعایتی بس پاس بنا کر واپس جا سکتا ہے، بس پاس پر درج فاصلے اور اصل سے قطع نظر۔ TSRTC کے ایک سینئر عہدیدار نے کہا۔
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
تعلیم و ملازمتیں میں زیادہ دیکھے گئے
http://st-josephs.in/
https://www.owaisihospital.com/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2024 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.