the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

کون سی سیاسی جماعت حضورآباد ضمنی الیکشن جیتے گی؟

ٹی آر ایس
کانگریس
بی جے پی
ممبئی،18ستمبر(یواین آئی) ممبئی کے مضافاتی علاقہ جوگیشوری کی رہائشی ڈاکٹر روشن جواد کا بچپن کا خواب تقریباً مکمل ہوچکا ہے،تیرہ سال قبل جب وہ ٹرین حادثے میں اپنی دونوں ٹانگیں کھو بیٹھی تھیں،تب اس کے دل میں یہ خوف پیدا ہوگیاکہ اس کی زندگی رک گئی ہے اور ڈاکٹر بننا مشکل ہو جائے گا،لیکن اس کے عزم وہمت نے آج روشن آراء ایم ڈی ڈاکٹر بن چکی۔ہے۔
یہ حقیقت ہے کہ اس بہادر لڑکی نے دکھایا ہے کہ وہ سخت چیزوں سے بنی ہے ، تمام مشکلات سے لڑ رہی ہے ، بشمول ایک قانونی جنگ اور ہڈیوں کے ٹیومر ، اپنے ایم ڈی کو پیتھالوجی میں مکمل کرنے اور یہ ثابت کرنے کے لیے کہ جہاں چاہا ہے وہاں راہ ہے۔
درحقیقت ،اس میں مصیبت نے بیوروکریسی کے مشکل قوانین کے باوجود مطلوبہ ڈگری کے لیے کام کرنے کا عزم مضبوط کیا۔روشن آراء نے کہاکہ "میں ایم ڈی پاس کرنے پر بہت خوش ہوں۔ یہ مشکل تھا ، لیکن میں نے اپنے آپ سے وعدہ کیا تھا کہ میں ہار نہیں مانوں گا۔"
روشن آراء 29اکتوبر 2008کو اندھیری سے جوگیشوری ٹرین کے ذریعے سفر کے دوران پٹریوں پر گر گئیں اور اس کی ٹانگیں پہیوں کے نیچے آگئیں۔ چلتی ٹرین کے نیچے اس کے نچلے اعضاء ٹخنوں اور ران پر کٹے ہوئے تھے۔ روشن ، جس نے 2008 میں دسویں جماعت میں 92.2 فیصد اسکور کیا تھا ، باندرا کے انجمن اسلام گرلزہائی اسکول اور کالج میں کالج کا امتحان دے کر گھر لوٹ رہی تھیں۔سبزی فروش کی بیٹی کا ڈاکٹر بننے کا سفر آسان نہیں تھا۔داخلہ امتحان میں کامیاب ہونے کے بعد بھی اسے ایم بی بی ایس میں داخلہ کے لیے بمبئی ہائی کورٹ سے رجوع کرنا پڑا۔ ایک قاعدہ تھا جس کے تحت صرف "70 فیصد تک معذور" افراد کو ادویات پڑھنے کی اجازت تھی ، لیکن وہ حادثے کے بعد 86 فیصد معذور پائی گئیں۔

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
تعلیم و ملازمتیں میں زیادہ دیکھے گئے
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2021 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.