the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز
etemaad live tv watch now

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

کیا NTA کو ایک نئی ٹیسٹنگ باڈی سے تبدیل کیا جانا چاہیے؟

جی ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
ذرائع:


 حیدرآباد کے بنجارہ ہلز کے ڈی اے وی پبلک اسکول میں ایک بچی کی عصمت دری کے واقعہ نے پوری ریاست کو چونکا دیا تھا ۔ اس معاملے کو سنجیدگی سے لیتے ہوئے تلنگانہ حکومت نے ملزمین کو گرفتار کیا اور اسکول انتظامیہ کے خلاف بھی سخت کارروائی کی۔ جس کی وجہ سے اسکول کی پہچان منسوخ کر دی گئی تھی ۔
 تاہم، حکومت نے فیصلہ واپس لے لیا کیونکہ والدین نے خدشات کا اظہار کیا کہ بچوں کے مستقبل کو مدنظر رکھتے ہوئے اسکول کو دوبارہ کھولا جانا چاہیے، اسکول کو دوبارہ کھولنے کی اجازت دی گئی۔ لیکن بورڈ نے شرط رکھی کہ صرف اس صورت میں جب بہت سے اصولوں پر عمل کیا جائے۔ اس کے ساتھ ہی اسکول مینیجمنٹ نے مکمل صفائی کی ہے، اور بچوں کی حفاظت کے لیے کئی اہم فیصلے کیے .

سخت قوانین کے درمیان ڈی اے وی اسکول دوبارہ کھل گیا۔ اسکول کے دوبارہ کھلنے سے پہلے اسکول انتظامیہ نے والدین کے ساتھ



میٹنگ کی۔ ایک نئی خاتون پرنسپل کا تقرر کیا گیا ہے۔ والدین نے اجلاس میں کہا کہ اب سے اسکول میں سخت قوانین کو نفاذ کیا جائے ۔ اسکول انتظامیہ نے ہر کلاس روم میں سی سی ٹی وی کیمرے لگانے کے ساتھ ساتھ بسوں میں خواتین اٹینڈنٹ مقرر کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔ اس کے علاوہ، اسکول انتظامیہ نے والدین کی درخواست کو قبول کر لیا ہے کہ انہیں کلاس روم کے سی سی کیمروں تک رسائی فراہم کی جائے۔

اس کے علاوہ نو انٹری بورڈ نے کہا ہے کہ اب سے ڈرائیوروں کو اسکول کے احاطے میں داخل ہونے کی اجازت نہیں ہے۔ نوٹیفکیشن بورڈ میں درج ہے کہ طلباء اور اساتذہ کے علاوہ کسی اور کو کلاس رومز میں داخل ہونے کی اجازت نہیں ہے۔ اس کے علاوہ اسکول انتظامیہ نے واضح کیا ہے کہ آٹو میں آنے والے طلبہ کی حفاظت پر خصوصی توجہ دی جائے گی۔ انہوں نے کہا کہ بس ڈرائیوروں اور نرسوں کے معاملے میں سخت کارروائی کی جا رہی ہے۔ نئے پرنسپل نے واضح کیا ہے کہ اب سے طلبہ کی سکیورٹی سے سختی سے نمٹا جائے گا۔
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
تعلیم و ملازمتیں میں زیادہ دیکھے گئے
http://st-josephs.in/
https://www.owaisihospital.com/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2024 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.