the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

کونسی کرکٹ ٹیم آئی پی ایل 2024 جیتے گی؟

کولکتہ نائٹ رائیڈرز
راجستھان رائلز
سن رائزرز حیدرآباد
ذرائع:

برنالہ میں دو خاندانوں اور مالیرکوٹلا میں ایک خاندان کے لیے، 11 اکتوبر ہمیشہ ایک ایسا دن رہے گا جسے وہ پسند کریں گے۔ ان خاندانوں کی تین خواتین - ایک پک اپ گاڑی کے ڈرائیور کی بیٹی، دوسری ٹریفک پولیس آفیسر کی بیٹی اور تیسری بس ڈرائیور کی بیٹی - نے پنجاب سول سروسز (عدلیہ) کو کلیئر کیا، جس کے نتائج کا اعلان کر دیا گیا۔ چہارشنبہ کے آخر میں اب انہیں سول جج یا جوڈیشل مجسٹریٹ کے طور پر مقرر کیا جائے گا۔

تین میں سے ایک گلفام صعید ہے۔ 28 سالہ نوجوان ممکنہ طور پر مسلم اکثریتی قصبے مالیرکوٹلہ سے جج کے طور پر تعینات ہونے والے اولین افراد میں سے ایک



ہے۔

ان کی کامیابی کے پیچھے چار سال کا صبر، استقامت اور لگن ہے۔ ان کے والد طالب حسین ایک پک اپ گاڑی ڈرائیور ہے جو روزانہ سبزیاں ملیرکوٹلہ سے لدھیانہ تک پہنچاتیں ہیں – جو ماہانہ تقریباً 20,000 روپے کماتے ہیں – گلفام کے لیے امتحان کی تیاری کے لیے پرائیویٹ کوچنگ برداشت کرنا ممکن نہیں تھا۔

 پٹیالہ میں پنجابی یونیورسٹی (PU) سے لا گریجویٹ گلفام صعید نے کہا "لیکن اللہ نے میرے استاد گروندر پال سنگھ کو میرے پاس بھیجا۔ وہ چندی گڑھ میں پنجاب اور ہریانہ ہائی کورٹ میں وکیل ہیں اور مجھے مفت کوچنگ فراہم کرنے پر راضی ہوئے۔ چار سال تک میں نے سخت محنت کی اور انہوں نے مجھے ہر طرح سے سپورٹ کیا"۔



اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
تعلیم و ملازمتیں میں زیادہ دیکھے گئے
http://st-josephs.in/
https://www.owaisihospital.com/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2024 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.