the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

کیا تلنگانہ حکومت کو لاک ڈاؤن مدت کے دوران جی ایچ ایم سی کے علاقے میں پراپرٹی ٹیکس ، بجلی کا بل ، واٹر بل کیلئے تین ماہ کی چھوٹ دینا چاہئے؟

بلکل دینا چاہیے
ہاں
نہیں
نئی دہلی،24مارچ(ایجنسی) وزیر اعظم نریندر مودی نے ایک بار پھر سے خط لکھنے پر طالبہ کی مدد کی کی مدد کی ہے. کرناٹک کے منڈیا کی مسلم طالب علم سارہ کو ایم بی اے کی تعلیم کے لیے ایجوکیشن لون چاہیے تھا. بینک والے لون نہیں دے رہے تھے تو اس نے وزیر اعظم نریندر مودی کو خط لکھ کر مدد مانگی.

پی ایم او کے حکم پر سکول کو بینک نے 1.5 لاکھ روپے کا لون منظور کر دیا. سارہ کے خط پر وزیر اعظم مودی کے دفتر نے فوری طور پر ایکشن لیتے ہوئے کرناٹک کے چیف سکریٹری کو خط لکھ کر سارہ کو لون دلانے میں مدد کرنے کا حکم دیا.

سارہ کو ایم بی اے کورس کے لئے ڈیڑھ لاکھ روپے کا ایجوکیشن لون ملا. مڈيا کی 21 سالہ بی بی سارہ کو مرکزی حکومت کی منصوبہ بندی '' بیٹی بچاؤ، بیٹی پڑھاو '' منصوبہ بندی کے تحت قرض ملا ہے. انہوں نے مودی کو خط لکھ کر مالی امداد کی مانگ کی تھی.

وزیر اعظم کی کوششوں کی تعریف کرتے ہوئے سارہ نے کہا کہ اسے یقین تھا کہ مودی اس خط کا جواب دیں گے اور مالی تعاون مہیا کرائیں گے. انہوں نے کہا کہ مجھے امید نہیں تھی کہ وزیر اعظم دس دنوں کے اندر جواب دیں گے-
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2020 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.