the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

گجرات اسمبلی انتخابات میں کون سی سیاسی پارٹی جیتے گی؟

عام آدمی پارٹی
کانگریس
بی جے پی
ذرائع:

عالمی ادارہ صحت نے بدھ کے روز ہندوستان کی ایک معروف کمپنی کے تیار کردہ کھانسی اور سردی کی دوا  کے بارے میں وارننگ جاری کی ہے۔ گیمبیا میں 66 افراد کی ہلاکت کے بعد وارننگ جاری کی گئی۔ ڈبلیو ایچ او نے کہا ہے کہ اس کی طبی مصنوعات کے لیبارٹری ٹیسٹوں میں تنظیم کی کھانسی اور نزلہ زکام جیسی مصنوعات میں ڈائی تھیلین گلائکول اور ایتھیلین گلائکول کی زیادہ مقدار پائی گئی۔ کہا جاتا ہے کہ یہ بچوں کی صحت کے لیے ٹھیک نہیں ہیں۔ یہ دوائیاں گردوں کو نقصان پہنچا رہی ہیں اور بچوں میں دیگر مسائل کا باعث بن رہے ہیں۔

اس کے ساتھ ہی ڈبلیو ایچ او نے اپنی رپورٹ میں اس پراڈکٹ کے بارے میں وارننگ جاری کی ہے۔ گیمبیا میں اب تک متنازعہ مصنوعات پائی گئی ہیں۔ اب اسے دوسرے ممالک میں بھی تقسیم کیا جا سکتا ہے۔ لہذا ڈبلیو ایچ او نے کہا کہ ہندوستانی حکومت کے عہدیداروں کو بھی اس سلسلے میں کارروائی کرنی چاہئے۔


ورلڈ ہیلتھ



آرگنائزیشن کے ڈائریکٹر جنرل ٹیڈروس اذانوم گیبریئس نے کہا کہ ہندوستان کی معروف فارما کمپنی لمیٹڈ کی طرف سے بنائے گئے کھانسی اور سردی کے شربت کے چار نمونے تھے جن کی جانچ کی گئی۔ اس کمپنی کے کھانسی اور بلوبو دوا انسانوں کے لیے زہریلے ہیں۔ عالمی ادارہ صحت مریضوں کو مزید نقصان سے بچنے کے لیے تمام ممالک میں ایسی مصنوعات کی شناخت اور ہٹانے کی سفارش کرتا ہے۔ ڈبلیو ایچ او نے کہا کہ اس کا پتہ گیمبیا کی مصنوعات میں پایا گیا تھا اور ہو سکتا ہے کہ اسے دوسرے ممالک میں تقسیم کیا گیا ہو۔


گزشتہ ماہ ستمبر میں گیمبیا میں 60 بچے ہلاک ہوئے۔ ایسا لگتا ہے کہ ان بچوں کو کھانسی کی دوا پینے کی وجہ سے صحت کے مسائل کا سامنا کرنا پڑا۔ ایسا لگتا ہے کہ خاص طور پر بچوں میں گردوں کے مسائل کھل کر سامنے آئے ہیں۔ حکومت بچوں کی موت کی وجوہات کی تحقیقات کر رہی ہے۔ تاہم، بھارت کی سینٹرل ڈرگ اسٹینڈرڈ کنٹرول آرگنائزیشن (CDSCO)، ڈرگس کنٹرولر جنرل آف انڈیا (DCGI) اور وزارت صحت کی طرف سے کوئی بیان جاری نہیں کیا گیا ہے۔
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
جرائم و حادثات میں زیادہ دیکھے گئے
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2022 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.