the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز
etemaad live tv watch now

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

کونسی مینز کرکٹ ٹیم T20 ورلڈ کپ 2024 جیتے گی؟

انڈیا
آسٹریلیا
نیوزی لینڈ
(اعتماد)

حیدرآباد: ایک الرٹ ریلوے پروٹیکشن فورس (RPF) کانسٹیبل نے ایک خاتون مسافر کی جان بچائی، جو بیگم پیٹ ریلوے اسٹیشن پر چلتی ٹرین میں سوار ہونے کے دوران نیچے گر گئی۔

منگل کی صبح تقریباً 9 بجے، اسٹیشن کی معمول کی ہنگامہ آرائی کے درمیان، لنگم پلی- فلک نما ایم ایم ٹی ایس ٹرین اسٹیشن پر پہنچی۔

ایک خاتون مسافر، سرسوتی، جس نے جلدی سے ٹرین میں چڑھنے کی کوشش کی، لیکن ٹرین پہلے ہی رفتار پکڑ چکی تھی، لڑکی اپنا توازن کھو بیٹھی اور ٹرین اور پلیٹ فارم کے درمیان میں گرنے کا خطرہ



تھا۔

آر پی ایف کانسٹیبل کے سنیتھا، جو پلیٹ فارم پر اپنی ڈیوٹی انجام دے رہی تھی، اس نے غیر معمولی دماغی موجودگی کا مظاہرہ کیا اور مسافر کو بچانے کے لیے جلدی سے اسے محفوظ مقام پر کھینچ لیا۔ پلیٹ فارم پر موجود دیگر مسافر بھی اس کی مدد کے لیے پہنچ گئے۔

آر پی ایف نے کہا کہ مشن 'جیون رکھشا' کے تحت، آر پی ایف اہلکاروں نے، اپنی جانوں کو خطرے میں ڈال کر، سال 2023 میں دو مسافروں کو بچایا۔ آر پی ایف نے مسافروں سے یہ بھی درخواست کی کہ وہ ریلوے اسٹیشنوں یا ٹرینوں میں غیرمحفوظ عمل کے کسی بھی واقعے کی اطلاع قریبی RPF کو دیں۔ اہلکار یا ریلوے ہیلپ لائن نمبر 139 کے ذریعے۔
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.owaisihospital.com/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2024 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.