the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز
etemaad live tv watch now

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

کونسی مینز کرکٹ ٹیم T20 ورلڈ کپ 2024 جیتے گی؟

انڈیا
آسٹریلیا
نیوزی لینڈ
ذرائع:

حیدرآباد: سافٹ ویئر پروفیشنلز اور زیادہ تنخواہ لینے والے پرائیویٹ ملازمین دھوکہ بازوں کے نئے ہدف ہیں جو انہیں اسٹاک مارکیٹس اور کریپٹو کرنسی میں سرمایہ کاری کا لالچ دے رہے ہیں اور پیشہ ور افراد کو لوٹ رہے ہیں۔

ٹارگٹڈ لوگ قلیل مدت میں لاکھوں روپے کا نقصان کر رہے ہیں اور جعلساز ان سے جمع کی گئی رقم کو 24 گھنٹوں کے اندر اندر کرپٹو کرنسی میں تبدیل کر رہے ہیں تاکہ 1093 سائبر کرائم روکنے والے طریقہ کار سے بچ سکیں جو رقم کی منتقلی/نکالنے کو روکتا ہے۔

سندیپ نامی ایک سافٹ ویئر انجینئر کو صرف ایک ماہ میں 23 لاکھ روپے کا نقصان ہوا۔

انہیں ٹیلیگرام سوشل میڈیا پر ایک سرمایہ کاری کاروباری گروپ میں شامل کیا گیا تھا۔ اس گروپ کے کچھ ارکان نے اپنے منافع کے اسکرین شاٹس لیے اور سندیپ نے لالچ میں آکر جولائی میں 5000 روپے کی سرمایہ کاری شروع کردی۔ ایک گھنٹے کے اندر 10 ہزار روپے کے منافع کے ساتھ، اس نے مزید 23,500 روپے کی سرمایہ کاری کی۔ جیسا کہ اسکرین پر ظاہر ہوا کہ اس نے 30,000 روپے کا منافع کمایا ہے، اس نے دوبارہ اسی دن 61,000 روپے اور اگلے دن مزید 1.5 لاکھ روپے کی سرمایہ کاری



کی ، اسکرین پر اس کی سرمایہ کاری کی دگنی رقم کے طور پر ایک ہی وقت میں 4 لاکھ روپے ظاہر ہوئے۔ 

لیکن اس کے بعد منافع واپس لینے کا کوئی امکان نہیں تھا، اس لیے اس نے اپنے شریک سرمایہ کار کے نمبر پر کال کی۔ جب انہوں نے کہا کہ وہ مزید ایک لاکھ روپے کی سرمایہ کاری کریں تو سندیپ نے سرمایہ کاری کی۔ چھ دن کے بعد، اس نے 10 لاکھ روپے کی سرمایہ کاری کی۔ مجموعی طور پر، اس نے کل 23 لاکھ روپے کی سرمایہ کاری کی اور بعد میں اسے احساس ہوا کہ اس کے ساتھ دھوکہ ہوا ہے کیونکہ وہ رقم واپس نہیں لے پا رہا تھا اور اس نے فوری طور پر پولیس میں شکایت درج کرائی۔

"سرمایہ کاری کے گھوٹالوں میں، سرمایہ کاروں کے پاس پیسہ نکالنے کا کوئی آپشن نہیں ہوتا ہے۔ اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا ہے کہ آپ کتنی ہی سرمایہ کاری کریں گے آپ کو دھوکہ دیا جائے گا۔ لہذا کسی کو بھی زیادہ منافع کی امید نہیں کرنی چاہئے اور آن لائن کاروبار اور سرمایہ کاری کے پیچھے نہیں جانا چاہئے،" حیدرآباد سائبر کرائم پولیس اسٹیشن کے ایک اہلکار نے مشورہ دیا۔

شہر میں رپورٹ ہونے والے کیسز کی سب سے زیادہ تعداد کریپٹو کرنسی اور اسٹاک مارکیٹس میں سرمایہ کاری کی دھوکہ دہی سے متعلق ہے۔
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.owaisihospital.com/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2024 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.