the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز
etemaad live tv watch now

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

کونسی مینز کرکٹ ٹیم T20 ورلڈ کپ 2024 جیتے گی؟

انڈیا
آسٹریلیا
نیوزی لینڈ
ذرائع:

کیرالہ کے محکمہ صحت نے تصدیق کی ہے کہ حال ہی میں کوزی کوڈ میں "غیر فطری بخار" کی وجہ سے مرنے والے دو افراد نپاہ وائرس سے متاثر تھے۔ محکمہ نے، نپاہ انفیکشن کا شبہ ظاہر کرتے ہوئے نمونے، نیشنل انسٹی ٹیوٹ آف وائرولوجی، پونے کو بھیجے تھے، جس نے منگل، 12 ستمبر کی شام کو وائرس کی موجودگی کی تصدیق کی۔

منگل کی صبح ایک پریس میٹنگ سے خطاب کرتے ہوئے وزیر صحت وینا جارج نے کہا کہ 49 سالہ متوفی شخص کے اہل خانہ کو بخار کے ساتھ اسپتال میں داخل کرایا گیا ہے اور وہ زیر علاج ہیں۔ اس میں اس شخص کا نو سالہ بیٹا، دس ماہ کا بچہ اور ایک بزرگ رشتہ دار شامل ہیں۔ وزیر نے کہا کہ نو سالہ بچہ وینٹی لیٹر سپورٹ کے تحت نازک حالت میں ہے، لیکن اس کی صحت مستحکم ہے۔ انہوں نے مزید کہا کہ دونوں متوفی ہسپتال میں ایک دوسرے سے رابطے میں آئے تھے۔

یہ 2018 میں تھا جب کیرالہ میں پہلی بار نپاہ پھیلنے کی اطلاع ملی تھی۔ یکم جون 2018 تک نپاہ کے 18 کیسز کی تصدیق ہوئی اور 17



اموات کی اطلاع ملی۔ 2019 میں دوسری بار پھیلنے کے دوران کوئی موت نہیں ہوئی تھی۔ پہلی وباء کے تین سال بعد، ریاست سے نپاہ وائرس کا ایک اور کیس رپورٹ ہوا جب ستمبر 2021 میں ضلع کوزی کوڈ میں ایک 12 سالہ لڑکا اس انفیکشن سے چل بسا۔

نپاہ وائرس ایک آر این اے وائرس ہے جو پہلی بار 1998 میں ملائیشیا میں پایا گیا تھا۔ چمگادڑیں اس وائرس کے قدرتی میزبان ہیں، اور خنزیر درمیانی میزبان ہیں۔ ورلڈ ہیلتھ آرگنائزیشن کی نیپاہ فیکٹ شیٹ کے مطابق، یہ وائرس جانوروں (چمگادڑوں، خنزیر) سے انسانوں میں منتقل ہو سکتا ہے اور یہ براہ راست انسان سے انسان میں بھی منتقل ہو سکتا ہے۔ یہ 2001 میں بنگلہ دیش میں نمودار ہوا، اور اسی سال ہندوستان میں مغربی بنگال کے سلی گوڑی میں نپاہ وائرس پھیل گیا۔ ڈبلیو ایچ او کی حقائق نامہ میں کہا گیا ہے کہ "انسانی انفیکشن میں غیر علامتی انفیکشن، شدید سانس کا انفیکشن اور مہلک انسیفلائٹس شامل ہیں۔ اس انفیکشن کے لیے کوئی مخصوص دوائیں یا ویکسین نہیں ہیں۔ انتہائی معاون نگہداشت تجویز کردہ علاج ہے۔
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.owaisihospital.com/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2024 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.