the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

گجرات اسمبلی انتخابات میں کون سی سیاسی پارٹی جیتے گی؟

عام آدمی پارٹی
کانگریس
بی جے پی
:ذریعہ
ہائی اسکول کے طالب علم نکھیت (15) ولد راجو ڈوہرا کی پیر کو موت کے بعد پولیس پر پتھراؤ کرکے ایک جیپ کو آگ لگا دی گئی۔ واقعہ پر کشیدگی برقرار ہے۔ گاؤں میں سیکورٹی کے لیے پولیس فورس تعینات کر دی گئی۔ پولیس اسٹیشن انچارج للت کمار کی طرف سے درج کرائی گئی رپورٹ میں لکھا گیا ہے کہ 26 ستمبر کو شام 6.20 بجے نکھیت کی لاش کو بھیم آرمی کے کارکنوں نے اہل خانہ کے ساتھ زبردستی ایمبولینس سے نکالا تھا۔ لاش کو آدرش انٹر کالج کے سامنے سڑک پر رکھ کر جام کر دیا۔ اس کے ساتھ ہی انہوں نے احتجاج شروع کر دیا۔

طالب علم نکھیت کی موت کے بعد ہنگامہ آرائی میں 35 افراد کے خاندان کے افراد سمیت 250 نامعلوم افراد کے خلاف رپورٹ درج کرائی گئی ہے۔ پولیس نے نامزد 35 میں سے نو کو گرفتار کر لیا ہے۔ ملزمان پر جان لیوا حملہ، سرکاری کام میں رکاوٹ سمیت کئی سنگین دفعات لگائی گئی ہیں۔ منگل کی شام



پولیس نے چھاپہ مار کر 25 مشتبہ افراد کو گرفتار کر لیا۔ اس سے اس واقعہ کے سلسلے میں پوچھ گچھ کی جارہی ہے۔ ملزم ٹیچر اشونی سنگھ کی اٹاوہ سے گرفتاری کی بھی بات ہے۔ تاہم پولیس نے ابھی تک کوئی گرفتاری نہیں کی۔

اطلاع ملنے پر پہنچے پولیس اور انتظامیہ کے اہلکاروں نے سمجھانے کی کوشش کی تو ان کی پولیس سے ہاتھا پائی ہوئی۔ وردی پھاڑ دی اور سرکاری کام میں رکاوٹ ڈالی۔ پولیس پر پتھراؤ کے بعد پولیس کی گاڑی کو آگ لگا دی گئی۔ مشتعل افراد نے گلے میں نیلی پٹیاں باندھ رکھی تھیں۔ ہنگامہ دیکھ کر آس پاس کے گھروں کے لوگ تالے لگا کر بھاگ گئے۔ تاجر بھی دکانوں کے شٹر لگا کر چلے گئے۔
اس سلسلے میں ایس پی چارو نگم نے کہا کہ اس پورے معاملے میں جن لوگوں کی نشاندہی کی گئی ہے ان کے خلاف رپورٹ درج کر لی گئی ہے۔ پولیس کی ٹیمیں ملزمان کی گرفتاری کے لیے مسلسل چھاپے مار رہی ہیں۔ جلد تمام ملزمان پولیس کی گرفت میں ہوں گے۔
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
جرائم و حادثات میں زیادہ دیکھے گئے
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2022 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.