the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

کونسی کرکٹ ٹیم آئی پی ایل 2024 جیتے گی؟

کولکتہ نائٹ رائیڈرز
راجستھان رائلز
سن رائزرز حیدرآباد
ذرائع:

ممبئی: حال ہی میں باندرہ ٹرمینس اسٹیشن پر ایک ہندو لڑکی کے ساتھ مبینہ طور پر دیکھے جانے اور بات کرنے کے لیے ایک مسلمان شخص کو ہندوتوا ہجوم نے پیٹا تھا۔

منگل کو اس واقعے کی ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہوئی، جس میں سماج وادی پارٹی کے ایم ایل اے رئیس خان اور آل انڈیا مجلس اتحاد المسلمین کے قومی ترجمان وارث پٹھان نے سخت رد عمل کا اظہار کرتے ہوئے اس معاملے میں سخت کارروائی کا مطالبہ کیا۔

اس ویڈیو میں، نامعلوم شخص سرخ ٹی شرٹ اور سرمئی پتلون پہن رکھی ہے، بدسلوکی کرتے، تھپڑ مارتے، گھونسے مارتے، لاتیں مارتے اور ادھر ادھر دھکیلتے ہوئے دیکھے جا رہا ہے یہاں تک کہ لڑکی کو



اعتراض کرتے ہوئے سنا گیا اور مشتعل افراد سے رکنے کی التجا کی۔ 

اس نے ہجوم سے التجا کی کہ "اسے نہ مارو" یہاں تک کہ جب وہ اسے اس کے کالر اور بالوں سے باندرہ ٹرمینس سے باہر گھسیٹتے ہوئے 'جے شری رام' کے نعرے لگاتے رہے۔

ویڈیو میں موجود دیگر آوازوں نے دعویٰ کیا کہ لڑکی صرف 16 سال کی تھی، جب کہ کچھ دیگر نے سوشل میڈیا پر دعویٰ کیا ہے کہ وہ مبینہ طور پر اس شخص کے ساتھ راجستھان سے فرار ہوئی تھی جس کے مذموم مقاصد ہوسکتے ہیں۔

وارث پٹھان نے ممبئی پولیس سے مطالبہ کیا کہ وہ اس واقعہ کا فوری نوٹس لے اور اس میں ملوث تمام غنڈوں کو پکڑ کر سخت سے سخت سزا دیں  تاکہ مستقبل میں کوئی ایسی حرکت کرنے کا سوچ بھی نہ سکے۔

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.owaisihospital.com/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2024 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.