the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

کونسی کرکٹ ٹیم آئی پی ایل 2024 جیتے گی؟

کولکتہ نائٹ رائیڈرز
راجستھان رائلز
سن رائزرز حیدرآباد
ذرائع:

حیدرآباد: واقعہ کے 24 گھنٹے کے اندر، میرپیٹ پولیس نے 16 سالہ لڑکی کی اجتماعی عصمت دری کے معاملے کا سراغ لگایا جس کی پیر کو اطلاع ملی تھی۔

گرفتار شدگان میں عابد بن خالد عرف عابد (35)، بائک مکینک اور منگل ہاٹ کا ایک راڈی شیٹر، ایم نرسنگ (23)، سرور نگر کے نندناونم سے بینڈ ٹروپ کا رکن، اشرف (20)، ننداناونم کا ایک چوکیدار، محمد شامل ہیں۔ .فیضل (21) اور محمد عمران (20)، دونوں پھولوں کی سجاوٹ کے کارکنان پرانے ملک پیٹ کے رسول پورہ سے ہیں اور 17 سالہ لڑکا، جو کہ نندنانام کا بھی ہے۔ ایک اور ملزم تحسین مفرور ہے۔

پولیس کے مطابق ہفتہ 19 اگست کو عابد متاثرہ لڑکی کے کزن کے گھر میں گھس گیا، جہاں وہ اپنے بہن بھائیوں کے ساتھ رہ رہی تھی، اور اس کے ساتھ ناپسندیدہ جنسی حرکت کی۔ تاہم متاثرہ لڑکی اپنی کوششوں کے خلاف مزاحمت کرنے میں کامیاب رہی اور اسے اس سے دور رہنے کے لیے



ڈانٹا۔

پیر کی صبح جب لڑکی اپنے چھوٹے بھائیوں کے ساتھ گھر میں موجود تھی تو عابد اپنے دوستوں کے ساتھ اندر داخل ہوا۔ ڈی ایس چوہان، پولیس کمشنر، رچاکونڈہ نے کہا، ’’عابد نے اسے بالوں سے پکڑ کر بیڈ روم میں گھسیٹ لیا اور اس کا منہ مضبوطی سے بند کیا اور زبردستی اس کے ساتھ جنسی تعلقات میں حصہ لیا، اس کے بعد دوسروں نے بھی اسے چاقو کی نوک پر دھمکی دے کر اس کی عصمت دری کی،‘‘ راچاکونڈہ کے پولیس کمشنر ڈی ایس چوہان نے کہا۔

ایک شکایت کی بنیاد پر میرپیٹ پولیس نے متعلقہ دفعات کے تحت مقدمہ درج کیا اور مشتبہ افراد کو پکڑنے کے لیے چھ خصوصی ٹیمیں تشکیل دیں۔

"ہم نے آس پاس سے سی سی ٹی وی فوٹیج اکٹھی کیں اور تصدیق کی۔ مشتبہ افراد کی شناخت کی گئی اور ہم نے کرناٹک میں ان کے مقام کا پتہ لگایا جہاں سے انہیں گرفتار کیا گیا، "کمشنر نے کہا۔

پوچھ گچھ پر انہوں نے جرم کا اعتراف کر لیا اور ان سے ایک چاقو برآمد کر لیا گیا۔
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.owaisihospital.com/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2024 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.