the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

گجرات اسمبلی انتخابات میں کون سی سیاسی پارٹی جیتے گی؟

عام آدمی پارٹی
کانگریس
بی جے پی
ذرائع:

جموں و کشمیر پولیس کے جیل خانہ جات کے ڈائریکٹر جنرل ہیمنت کمار لوہیا جموں شہر کے مضافات میں ایک گھر میں مردہ پائے گئے اور پولیس کو شبہ ہے کہ اس کا گھریلو ملازم مرکزی مجرم ہے۔ پولیس نے بتایا کہ 57 سالہ آئی پی ایس افسر کی لاش، جو اس سال اگست میں ڈی جی جیل خانہ جات جموں و کشمیر کے طور پر تعینات تھے، ادے والا میں ان کے گھر سے مشتبہ حالات میں ملی۔ "جائے وقوعہ کی پہلی جانچ سے یہ پتہ چلتا ہے کہ یہ ایک مشتبہ قتل کیس ہے۔ افسر کے ساتھ گھریلو ملازم فرار ہے۔ جموں و کشمیر پولیس نے ایک ٹویٹ میں کہا کہ اس کی تلاش شروع کر دی گئی ہے۔

فرانزک ٹیمیں اور کرائم ٹیمیں موقع پر موجود ہیں۔ تفتیشی عمل شروع ہو گیا ہے‘ سینئر افسران موقع پر موجود ہیں۔ J&K پولیس خاندان اپنے سینئر افسر (sic) کی موت پر غم اور گہرے رنج کا اظہار کرتا ہے، "پولیس نے کہا۔

پولیس کے ڈائریکٹر جنرل دلباغ سنگھ نے اسے ایک "انتہائی بدقسمتی" واقعہ قرار دیا اور کہا کہ اس کے گھریلو ملازم کو پکڑنے کے لیے تلاش شروع کی گئی ہے جس کی شناخت جاسر کے نام سے ہوئی ہے، جو مفرور ہے۔ تفصیلات بتاتے ہوئے، سنگھ نے پی ٹی آئی کو بتایا کہ مشتبہ شخص نے 57 سالہ لوہیا کی لاش کو جلانے کی کوشش بھی کی تھی، جنہیں



اگست میں یونین ٹیریٹری میں جیلوں کے ڈائریکٹر جنرل کے طور پر ترقی دے کر مقرر کیا گیا تھا۔ جموں زون کے ایڈیشنل ڈائرکٹر جنرل آف پولیس مکیش سنگھ، جنہوں نے جموں کے مضافات میں ادے والا میں گھر کا دورہ کیا، کہا کہ لوہیا، 1992 بیچ کے آئی پی ایس افسر، ان کے جسم پر جلے ہوئے زخموں اور گلا کٹا ہوا پایا گیا تھا۔

جائے وقوعہ کی ابتدائی جانچ سے پتہ چلتا ہے کہ لوہیا نے اپنے پاؤں پر کچھ تیل لگایا ہوگا جس میں کچھ سوجن دکھائی دی تھی۔ پولیس سربراہ نے بتایا کہ قاتل نے پہلے لوہیا کا گلا گھونٹ کر قتل کیا اور اس کا گلا کاٹنے کے لیے ٹوٹی ہوئی کیچپ کی بوتل بھی استعمال کی اور بعد میں لاش کو آگ لگانے کی کوشش کی۔

افسر کی رہائش گاہ پر موجود گارڈز نے لوہیا کے کمرے کے اندر آگ دیکھی۔ انہوں نے کہا کہ انہیں دروازہ توڑنا پڑا کیونکہ یہ اندر سے بند تھا۔

اے ڈی جی پی نے کہا کہ جائے وقوعہ کا ابتدائی معائنہ قتل کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ انہوں نے کہا، "گھریلو ملازم مفرور ہے۔ اس کی تلاش شروع کر دی گئی ہے۔" انہوں نے مزید کہا کہ فرانزک اور کرائم ٹیمیں موقع پر موجود ہیں۔
"تفتیش کا عمل شروع ہو گیا ہے۔ سینئر افسران موقع پر ہیں،" افسر نے کہا، جموں و کشمیر پولیس کے خاندان نے اپنے سینئر افسر کی موت پر غم اور گہرے رنج کا اظہار کیا۔
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
جرائم و حادثات میں زیادہ دیکھے گئے
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2022 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.