the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

کونسی کرکٹ ٹیم آئی پی ایل 2024 جیتے گی؟

کولکتہ نائٹ رائیڈرز
راجستھان رائلز
سن رائزرز حیدرآباد
ذرائع:

متعدد میڈیا رپورٹس میں کہا گیا ہے کہ ہندوستان میں ایک بڑے انکشاف میں، حکومت کے اقلیتی اسکالرشپ پروگرام کے تحت سرگرم تقریباً 53 فیصد ادارے 'جعلی' پائے گئے ہیں۔ یہ نتائج مبینہ طور پر ایک اندرونی انکوائری میں حاصل ہوئے ہیں جو اقلیتی امور کی وزارت کی طرف سے کی گئی تھی۔ اسے ملک کا سب سے بڑا اقلیتی اسکالرشپ گھوٹالہ بتایا جا رہا ہے۔ وزارت کی انکوائری میں ایسے 830 اداروں میں کرپشن سامنے آئی ہے۔ انڈیا ٹوڈے کی رپورٹ کے مطابق، اسے 17 ملین امریکی ڈالر (144.83 کروڑ روپے) سے زیادہ کا گھوٹالہ قرار دیا جا رہا ہے۔

مرکزی وزیر سمرتی ایرانی نے معاملہ مرکزی تفتیشی بیورو (CBI) کو بھیج دیا ہے۔

رپورٹ کے مطابق اقلیتی امور کی وزارت نے اس معاملے میں شکایت درج کرائی ہے۔ یہ شکایت 10 جولائی کو درج کی گئی تھی۔ داخلی تفتیش میں 34 ریاستوں کے 100 اضلاع میں تفتیش شامل تھی۔ مبینہ طور پر کل 1572 اداروں کی جانچ پڑتال کی گئی۔

حکام نے اب 830 اداروں کے اکاؤنٹس منجمد کر دیے ہیں جو زیر



تفتیش ہیں۔

انڈیا ٹوڈے نے اطلاع دی ہے کہ وزارت نے بینکوں کے ساتھ سوالات اٹھائے ہیں کہ اس طرح کے اداروں کے کھاتے پہلے کیوں کھولے گئے؟

رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ سکینر کے تحت بہت سے ادارے نیشنل اسکالرشپ پورٹل کے ساتھ ساتھ یونیفائیڈ ڈسٹرکٹ انفارمیشن سسٹم فار ایجوکیشن (UDISE) پر رجسٹرڈ تھے لیکن وہ غیر موجود یا غیر فعال تھے۔

سی بی آئی اب ان اداروں کے نوڈل افسروں کی تحقیقات کرے گی جنہوں نے منظوری کی رپورٹیں پیش کیں اور ساتھ ہی ضلع نوڈل افسروں کی بھی تفتیش کرے گی جنہوں نے جعلی پائے جانے والے کیسوں کی تصدیق کی۔ ایجنسی اس بات کی بھی چھان بین کرے گی کہ اس طرح کے ایک گھوٹالے کو متعدد ہندوستانی ریاستوں میں برسوں تک جاری رہنے کی اجازت کیسے دی گئی۔

وزارت کی جانچ میں مبینہ طور پر پتہ چلا ہے کہ چھتیس گڑھ میں 62 اداروں میں جعلی پائے گئے۔ راجستھان میں یہ تعداد 99 تھی۔ آسام میں 68 فیصد تحقیقاتی ادارے مشتبہ پائے گئے۔ کرناٹک، اتر پردیش اور مغربی بنگال میں بالترتیب 64، 44 اور 39 فیصد تھے۔


اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.owaisihospital.com/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2024 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.