the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

کونسی کرکٹ ٹیم آئی پی ایل 2024 جیتے گی؟

کولکتہ نائٹ رائیڈرز
راجستھان رائلز
سن رائزرز حیدرآباد
ذرائع:

حیدرآباد: حیدرآباد میں لاری ڈرائیورکو جس طرح لاری چلاتے ہوئے دیکھا گیا وہ حیران کن ہے۔ لاری ڈرائیور بائیک کو 2 کلومیٹر تک گھسیٹتا رہا جس پر گاڑی سے آگ بھڑک اٹھی۔ لاری کا یہ واقعہ چمپا پیٹا کے مین روڈ پر پیش آیا۔ حادثے میں موٹر سائیکل لاری کے نیچے پھنس گئی، موٹر سائیکل کا مالک بونٹ پر کھڑا ہو کر روتا رہا لیکن ڈرائیور نے پرواہ نہیں کی۔ اس نے بغیر رکے لاری کو تیزی سے چلایا۔ یہ معاملہ اس وقت سامنے آیا جب پیچھے ایک کار کے ڈرائیور نے اس واقعہ کی ویڈیو قید کرلی۔ پولیس نے ویڈیو کی بنیاد پر لاری ڈرائیور کو گرفتار کر لیا۔

واقعہ میں مقامی ایدی بازار کا ایک تاجر محمد



عبدالمجید آدھی رات کو چمپاپیٹ لکشمی گارڈن کے قریب اپنی ہونڈا ٹویسٹر ٹو وہیلر پر سوار تھا۔ ایک لاری پیچھے سے آئی اور اس بائیک سوار کوٹکر ماردی اور اس کی دو پہیہ گاڑی کو لاری کچھ دور تک گھسیٹ کر لے گئی۔ بائیک سوار کسی طرح لاری کے بونٹ پر چڑھ گیا اور ڈرائیور سے لاری روکنے کو کہا۔ تاہم، اس نے انتھک محنت سے لاری کو اس سے بھی زیادہ رفتار کے ساتھ آگے بڑھایا۔

واقعے میں دو پہیہ گاڑی مکمل طور پر تباہ ہوگئی۔ اسی لاری ڈرائیورنے ایک اور کار کو بھی چمپاپیٹ ٹی جنکشن پر ٹکرمارکرتباہ کر دیا اور لاری بغیر رکے چلی گئی۔ سیدآباد پولیس نے متاثرہ کی شکایت پر مقدمہ درج کرلیا۔ پولیس نے بتایا کہ انہوں نے لاری کو ضبط کر لیا اور ڈرائیور کو گرفتار کر لیا ہے۔
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.owaisihospital.com/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2024 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.