the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

گجرات اسمبلی انتخابات میں کون سی سیاسی پارٹی جیتے گی؟

عام آدمی پارٹی
کانگریس
بی جے پی
ذرائع:

بجرنگ دل نے کہا کہ ہم نے گربا پنڈال سے 14 مسلمانوں کو پکڑا ہے۔ ہم نے غیر ہندوؤں کو خبردار کیا تھا کہ وہ گربا تہوار میں شرکت نہ کریں۔

اندور: مدھیہ پردیش کے اجین میں گربا پنڈال میں آئے تین مسلم نوجوانوں پر بجرنگ دل کے ارکان نے حملہ کیا۔ یہ واقعہ ہفتہ کو پیش آیا۔ اس واقعہ سے متعلق جو ویڈیو سامنے آیا ہے اس میں بجرنگ دل کے لوگ نوجوانوں کی پٹائی کر رہے ہیں۔ اتنا ہی نہیں، مدھیہ پردیش میں منعقد ہونے والے گربا پروگراموں میں آنے والے لوگوں کے شناختی کارڈ (آئی ڈی) بھی بجرنگ دل کے ارکان چیک کر رہے ہیں۔ بجرنگ دل کا الزام ہے کہ یہ لوگ لو جہاد کے لیے آتے ہیں۔ تاہم اب تک کسی نے ایسی کوئی شکایت نہیں کی۔ یہ الزامات بجرنگ دل ہی لگا رہے ہیں۔

وہ گربا پنڈال میں 'لو جہاد' کے لیے آئے تھے۔ ہم بھی بھائی چارہ چاہتے ہیں، وہ اپنے اہل خانہ کے ساتھ کیوں نہیں آتے؟' اگر وہ جشن منانے آتے ہیں تو اپنی شناخت کیوں چھپاتے ہیں؟



مسلمان اپنے اہل خانہ کے ساتھ آئیں تو کوئی حرج نہیں۔ بجرنگ دل تشدد کی شروعات نہیں کرتا، لیکن جب خواتین کو خطرہ ہوگا تو ہم کارروائی کریں گے۔ انہوں نے کچھ خواتین کے ہاتھ پکڑے، ہم نے تشدد کا جواب دیا۔ 'رکو، ٹوکن، مارو'۔

ساتھ ہی جب ان سے پوچھا گیا کہ کیا کسی خاتون نے ان سے شکایت کی؟ اس پر اس نے کہا کہ ہم خود پر نظر رکھتے ہیں، ہماری لڑکیاں سب کچھ نہیں سمجھ پاتی ہیں۔ وزیر داخلہ نے گربا پنڈال میں داخلے کے لیے شناختی کارڈ کو بھی لازمی قرار دیا ہے۔

جب ان سے پوچھا گیا کہ وہ سب کی آئی ڈی دیکھتے ہیں یا صرف مسلمانوں کی؟ انہوں نے کہا کہ ہم ان لوگوں کی تفتیش کرتے ہیں جو مشکوک لگتے ہیں۔ ہمارے کارکن دیکھتے ہیں، پھر ہم انہیں پکڑتے ہیں۔ ہم بغیر ثبوت کے کسی کو نہیں مارتے۔ سنگل ہندو مردوں کو کیوں داخلے کی اجازت ہے؟ جب ان سے یہ سوال پوچھا گیا تو انہوں نے کہا، 'یہ ہندو تہوار ہے۔ ہندوؤں کے غلط کام کرنے کی کوئی مثال نہیں ملتی۔ وہ یہاں محبت جہاد کے لیے آتے ہیں، ایمان کے لیے نہیں۔
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
جرائم و حادثات میں زیادہ دیکھے گئے
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2022 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.