the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

نئی دہلی/3نومبر(ایجنسی) دہلی کے بوانا علاقے میں 29 اکتوبر کی صبح 8 بجے ایک خاتون ٹیچر کی موٹر سائیکل سوار بدمعاشوں نے گولی مار کر قتل کر دیا تھا، ٹیچر اس وقت اسکول جا رہی تھی، پولیس نے مقدمہ درج کر تحقیقات شروع کی اور تحقیقات میں سامنے آئی ایک کہانی جس سے ہر کوئی حیران ہے. پولیس پورے معاملے میں پولیس کے پاس نہ ہی کوئی چشم دید گواہ تھا اور نہ ہی کوئی ایسا سراغ جس سے پولیس قاتل تک پہنچ پائے تب پولیس کے ہاتھ لگی لیڈی ٹیچر سنیتا کی ایک ڈائری، جس نے اس پورے کیس سے پردہ اٹھا دیا.

پولیس جب لیڈی ٹیچر کے گھر پہنچی تو پولیس کو وہاں سے ٹیچر کی ڈائری ملی، 10 صفحات کی اس ڈائری میں لیڈی ٹیچر نے اپنے اوپر بیتی ہوئی کہانی لکھی ہوئی تھی اور اس ڈائری کے بارے میں صرف سنیتا کی بیٹی کو ہی پتہ تھا.

ڈائری میں لکھا ہے، "وہ لڑکی بہت گندی ہے، مجھے پریشان کر دیا ہے، میری زندگی برباد کر دی ہے، میرا شوہر بھی میری نہیں سنتا ہے، زندگی سے اب ذہن بھرتا جا رہا ہے، میرے شوہر اس لڑکی کی وجہ سے مجھے طلاق دینے کی بات کر رہا ہے، آج تو اس نے یہ تک کہہ دیا کہ تیرا قتل کر دوں گا، سمجھ نہیں آ رہا ہے کہ کیا کروں. "

اسی ڈائری سے پولیس کو اس کیس کو ورک آوٹ کرنے میں لیڈ ملی، کیونکہ وہ ڈائری ٹیچر کے شوہر منجیت کی طرف اشارہ کر رہی تھی، اتنا ہی نہیں ٹیچر کے گھروالوں نے بھی پولیس کو یہ بتایا کہ سنیتا اور منجیت کا اکثر جھگڑا رہا تھا، اور جھگڑے کی وجہ تھی انجلی نام کی ایک ماڈل، اسکے بعد پولیس نے ٹیچر کے شوہر منجیت کی کال ڈیٹیلس نکال کر اسکی تفتیش شروع کی، کال ڈیٹیلس سے پولیس کو انکلی کے بارے میں معلوم ہوا، اور جب دونوں سے سختی سے پوچھ تاچھ کی گئی تو دونوں نے اپنا گناہ قبول کرلیا.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

کیا آپ شہریوں کے لئے سنگل کثیر المقاصد شناختی کارڈ کے خیال کی حمایت کرتے ہیں؟

ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2019 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.