the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز
etemaad live tv watch now

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

کونسی مینز کرکٹ ٹیم T20 ورلڈ کپ 2024 جیتے گی؟

انڈیا
آسٹریلیا
نیوزی لینڈ
ذرائع:

26 ستمبر کو شمال مشرقی دہلی میں ایک 26 سالہ نوجوان کی وحشیانہ لنچنگ کے بعد پولیس نے ایک نابالغ سمیت سات لوگوں کو گرفتار کیا ہے۔

متاثرہ اسرار احمد کو ایک کھمبے سے باندھ کر بے رحمی سے پیٹا گیا جب وہ مبینہ طور پر گنیش پنڈال سے 'پرساد' کھاتے ہوئے پکڑا گیا۔

ملزم - 23 سالہ کمال، جو ڈی جے کا کاروبار کرتا ہے، 19 سالہ منوج جو درزی کی دکان چلاتا ہے، 20 سالہ یونس جو کمال کے لیے کام کرتا ہے، 19سالہ کشن ٹینٹ ہاؤس کا مزدور، 24 سالہ پپو جو دھاگے کی فیکٹری میں کام کرتا ہے اور 19 سالہ لکی جو ایک مومو سٹال چلاتے ہیں۔ نابالغ کی عمر 17 سال بتائی جاتی ہے۔

ڈپٹی کمشنر آف پولیس نے اس واقعہ میں کسی بھی فرقہ وارانہ زاویے



سے انکار کیا ہے۔ تمام ملزمان نے انکشاف کیا ہے کہ 26 ستمبر منگل کی صبح تقریباً 5 بجے انہوں نے اسرار کو علاقے میں چھپے ہوئے پکڑا تھا۔ ان کا خیال تھا کہ وہ چور ہے۔ انہوں نے اس سے سوالات پوچھنا شروع کر دیے لیکن وہ دماغی طور پر معذور ہونے کی وجہ سے ٹھیک سے جواب دینے سے قاصر تھا۔ اس کے بعد انہوں نے اسے بجلی کے کھمبے سے باندھ دیا تھا اور اس کی پٹائی کی تھی،‘‘ دی پرنٹ نے اس کا حوالہ دیا۔

قتل کی ایک ویڈیو سوشل میڈیا پلیٹ فارمز پر وائرل ہوئی جس میں اسرار کو کھمبے سے بندھا ہوا، التجا کرتے ہوئے دیکھا جا سکتا ہے۔

یہ پوچھے جانے پر کہ کیا اسرارکو اس کی مذہبی شناخت کی وجہ سے نشانہ بنایا گیا تھا، سینئر افسر نے کہا کہ یہ ایک "شک کا معاملہ" ہے اور مزید تحقیقات جاری ہیں۔
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.owaisihospital.com/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2024 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.