the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

گجرات اسمبلی انتخابات میں کون سی سیاسی پارٹی جیتے گی؟

عام آدمی پارٹی
کانگریس
بی جے پی
بذریعہ آصف یار خان
شائع شدہ: اشاعت کی تاریخ - 12:23 AM، FRI - 23 ستمبر 22

حیدرآباد: حیدرآباد ٹریفک پولیس اب سڑکوں اور فٹ پاتھوں پر تجاوزات کرنے والے کاروباری اداروں کے خلاف مجرمانہ مقدمات درج کر رہی ہے، تجاوزات اور غلط قید میں۔

ٹریفک پولیس نے شہر کی سڑکوں سے تجاوزات ہٹانے کے لیے خصوصی مہم شروع کر دی جس سے ٹریفک اور راہگیروں کو مشکلات کا سامنا کرنا پڑ رہا ہے۔ یہ مہم اس وقت شروع کی گئی جب حکام نے ٹریفک کی سست روی کو دیکھا کیونکہ پیدل چلنے والوں کو سڑکوں کا استعمال کرنے پر مجبور کیا گیا تھا جبکہ کاروباری اداروں نے اپنے سامان کی نمائش کے لیے فرش کا استعمال کیا تھا۔

ٹریفک پولیس ابتدائی طور پر اہم سڑکوں پر توجہ مرکوز کر رہی ہے جہاں ٹریفک کے شدید ہجوم کا سامنا ہے۔ "ابتدائی طور پر، ہم ان تمام لوگوں کو نوٹس جاری کر رہے ہیں جو مطلوبہ اجازت کے بغیر غیر



قانونی طور پر تجارتی سرگرمیاں کر رہے ہیں۔ ہم گریٹر حیدرآباد میونسپل کارپوریشن (GHMC) سے ایسے تمام اداروں کو بند کرنے کی درخواست کر رہے ہیں جو مطلوبہ اجازتوں کے بغیر کاروبار چلا رہے ہیں اور ٹریفک کی سنگین رکاوٹیں پیدا کر رہے ہیں۔

ٹریفک کی روانی میں رکاوٹ کھڑی کرنے والی گاڑیوں پر بھی ٹریفک کا نفاذ ہوگا۔ انہوں نے مزید کہا کہ "گاڑی کے مالک کو چالان جاری کرنے کے علاوہ، ہم عمارت کے مالک اور کمرشل اسٹیبلشمنٹ انتظامیہ کے خلاف فوجداری مقدمات بھی دائر کریں گے۔"

ٹریفک پولیس نے اعتراف کیا کہ شہر کے اہم تجارتی علاقوں کے تمام فٹ پاتھوں پر تجاوزات ہیں اور گاڑیوں کے لیے پارکنگ کی جگہ نہیں ہے جس کی وجہ سے وہ پبلک روڈ پر کھڑی ہوتی ہیں۔ اگرچہ ٹریفک پولیس گاڑیوں کو ہٹاتی ہے اور جرمانے عائد کرتی ہے، تاہم حکام کا خیال ہے کہ غیر مجاز جگہوں پر گاڑیوں کو پارک کرنے کے نتائج کے بارے میں بیداری لانے کے لیے مزید سنجیدہ کوشش کی جانی چاہیے۔
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
جرائم و حادثات میں زیادہ دیکھے گئے
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2022 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.