the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

فاروق عبداللہ نے کہا کہ مسئلہ کشمیر اس وقت تک حل نہیں ہوگا جب تک ہم اپنے پڑوسی سے بات نہیں کریں گے۔

متفق
متفق نہیں
کہہ نہیں سکتے
نئی دہلی،6اپریل(ایجنسی) اتوار کی رات قریب 11:30 بجے شاہنواز کو کچھ کار سوار افراد نے پیٹ-پیٹ کر مار ڈالا، صرف اس لئے کہ شاہنواز کی موٹر سائیکل ملزمان کی کار سے ٹکرا گئی تھی. شاہنواز اپنی ماں کے گھر سے اپنے دوسرے گھر جا رہا تھا اور ساتھ میں اس کے دونوں بیٹے بھی تھے.
شاہنواز کے بیٹے کی مانیں تو اس کی موٹر سائیکل ایک آئی -10 کار سے معمولی طور سے ٹکرائی. ٹکر کے بعد گاڑی کے اندر سے 2 لوگ نکلے اور اس کے والد کی پٹائی شروع کر دی. اس کے بعد سکوٹی میں سوار تین افراد پیچھے سے آئے اور وہ بھی مار پیٹ میں شامل ہو گئے. بیٹے کا کہنا ہے کہ اس نے بھاگ کر ارد گرد کھڑے



لوگوں سے مدد مانگی، لیکن کسی نے بچانے کی کوشش نہیں کی. اس کے بعد اس نے پاس ہی میں کھڑے 2 پولیس اہلکاروں سے بھی مدد مانگی، لیکن پولیس والے وہاں سے غائب ہو گئے. اگرچہ علاقے کے ڈی سی پی ان الزامات سے انکار کر رہے ہیں، لیکن یہ بھی کہہ رہے ہیں کہ وہ اس الزام کی تحقیقات کرائیں گے.

Turkman Gateکے چوارہے پر ہوا، یہاں سے پولیس چوکی محض چند قدموں کے فاصلے پر ہے اور سامنے ایک پولیس پوسٹ بھی ہے. لیکن پھر بھی ملزمان کو مار پیٹ کرنے کے بعد بھاگ جانا پولیس کی طریقہ کار پر ایک بڑا سوال کھڑا کرتا ہے. واقعہ کے بعد ناراض لوگوں نے خاصا ہنگامہ کیا، گاڑیوں سے توڑ پھوڑ ہوئی اور آگ زنی بھی ہوئی. پیر کو تقریبا پورے دن علاقے میں ٹریفک جام رہا.
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.owaisihospital.com/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2023 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.