the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

بنگلور،25نومبر(ایجنسی)بنگلور میں کچھ عورتوں کو چھیڑنے والے چھ منچلوں کو پولیس نے گرفتار کر لیا ہے. اس سے پہلے ان لوگوں کی کرتوت ایک کیمرے میں قید ہو گئی تھی جس کے بعد پولیس حرکت میں آئی.ناگیش،ہریش،دیوراج،کرن،ستیش،سبرامنی گرفتار ہونے والے شخص ہیں. ان خلاف دفعہ 246، 354 D اور 506 کے تحت مقدمہ درج کیا گیا ہے.ڈنر کے بعد اسكريم کھانے کی چاہت بنگلور کی پانچ لڑکیوں کے لئے ایک برے خواب میں بدل گئی تھی. ان خواتین کا شہر کے مرکز میں کچھ انجان لوگوں نے پیچھا کیا اور انہیں پریشان کیا. اس دوران انہوں نے مدد کی فریاد بھی لگائی، لیکن ان کی چیخ و پکار سننے والا وہاں کوئی بھی نہیں تھا.ایک آئس کریم پارلر کے پاس بیٹھی ان خواتین کو لڑکوں کے ایک گروپ نے تنگ کرنا اور دھمکانا شروع کر دیا. ایک ریستوران میں ڈنر کے بعد یہ لڑکیاں یہاں آئسکریم کھانے کے لئے رکی تھیں. ان میں سے ایک نے دھمکی دی کہ اگر انہوں نے گاڑی کے شیشے نہیں گرائے تو وہ انہیں توڑ دیں گے. ان لوگوں نے پھر شور مچایا اور اپنے شوہروں کو مدد کے لئے بلایا.
سب سے برا تجربہ یہ رہا کہ جب یہ لوگ پولیس اسٹیشن شکایت درج کرانے پہنچے تو پولیس اہلکاروں نے منع کر دیا. انہیں ایک بہت سینئر افسر سے ملنا پڑا تب شکایت ہوئی.
شکار خواتین میں سے ایک کی طرف سے درج کرائی گئی شکایت کے مطابق، جب وہ عورتیں گاڑی میں بیٹھ کر اپنے ڈرائیور کے آنے کا انتظار کر رہی تھیں تو کچھ انجان لوگ انہیں گھور رہے تھے. وہ ان کی گاڑی کے آس پاس کھڑے تھے اور انہوں نے دروازہ کھولنے کی کوشش کی. واقعہ کے وقت گاڑی کا ڈرائیور ان خواتین کے لئے آئس کریم لانے گیا تھا.
پولیس نے کہا کہ شکایت کے مطابق پہلے تین لوگوں کو ان خواتین کو گھورتے دیکھا گیا اور اس کے بعد دو دیگر ان کے ساتھ شامل ہو گئے اور انہوں نے گاڑی کے دروازے کو کھولنے کی کوشش کی. شکایت میں کہا گیا کہ انہوں نے اس مقصد کے ساتھ دروازے کو کھولنے کی کوشش کی کہ دروازہ بند ہے یا نہیں.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

کیا آرٹیکل 370 کو ختم کرنے کے بعد' مرکز جموں وکشمیر میں امن لا سکتا ہے؟

ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2019 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.