the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

نئی دہلی/11 اگسٹ (ایجنسی) وزیر اعظم مودی کی حکومت آدھار کارڈ کی لازمیت کو دن بہ دن اضافہ ہو رہا ہے. بہت ضروری کاموں کے لئے آدھار نمبر ضروری ہو گیا ہے. آنے والے دنوں میں آدھار کارڈ کے بغیر اور بہت سے کام ہیں جو نہیں ہو سکیں گے. ایسے میں اگر آپ نے ابھی تک کارڈ نہیں بنوایا ہے یا پھر کسی قسم کے اپڈیشن کی ضرورت ہے تو آپ یہ کر لیں.

اگر آپ کے پاس پہلے سے ہی پین ہے تو اس سے آدھار نمبر لنک ہونا ضروری ہے اور اگر آپ نے پین ابھی نہیں بنوایا ہے تو بتا دیں کہ جب بھی آپ اسے بنوائیں گے آپ سے آدھار نمبر پوچھا جائے گا. آپ کی درخواست کی بنیاد نمبر کے بغیر مکمل نہیں ہو گا.

اب کسی بھی بینک میں اکاؤنٹ کھولنے کے لئے آدھار نمبر دینا ضروری ہے اور جن بینکوں میں آپ کے پاس پہلے سے ہی اکاؤنٹ ہے وہاں آدھار نمبر شامل کیا جانا ضروری ہے. اس کے علاوہ یہ 50 ہزار روپے سے زیادہ کے ٹرانزیکشن کے لئے بھی ضروری ہے.

ای پی ایف او نے آپ کے پی ایف اکاؤنٹس کے لئے آدھار نمبر لازمی کر دیا ہے. آگے کی سہولیات لے سکیں، اس کے لئے ضروری ہے کہ جلد سے جلد اپ ڈیٹ کر دیں.

حال ہی میں یعنی 5 اگست کو آئی ٹی آر فائلنگ کے آخری ڈیٹ ختم ہوئی ہے. حکومت نے لازمی کر دیا ہے کہ واپسی فائلنگ کے لئے آدھار نمبر منسلک ہونا ضروری. محکمہ انکم ٹیکس، 1 جولائی تک کے اعداد و شمار کے مطابق، 2.62 بنیاد نمبر پین کے ڈیٹا بیس کے ساتھ شامل کر چکا ہے. فی الحال 25 کروڑ سے زیادہ پین کارڈ الاٹ کئے گئے ہیں، جبکہ آدھار کارڈ تعداد تقریبا 115 کروڑ لوگوں کو الاٹ کی جا چکی ہیں.

مرکزی حکومت نے فیصلہ لیا ہے کہ ایک اکتوبر سے death سرٹیفکیٹ کے لئے آدھار نمبر درج کرنا ہوگا، تبھی سرٹیفکیٹ جاری کیا جائے گا. وزارت داخلہ کا یہ نیا فرمان پہلی اکتوبر سے پورے ملک میں نافذ ہوگا. جموں و کشمیر، آسام اور میگھالیہ کو اس سے فی الحال دور رکھا گیا ہے

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

کیا آپکے خیال میں کشمیر بہت جلد معمول پر آجائے گا؟

ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2019 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.