the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

گجرات اسمبلی انتخابات میں کون سی سیاسی پارٹی جیتے گی؟

عام آدمی پارٹی
کانگریس
بی جے پی
ذرائع:

واٹس ایپ نے کچھ عرصہ پہلے ویو ونس فیچر لانچ کیا تھا، لیکن اس پر صحیح طریقے سے عمل درآمد نہیں کیا گیا۔ کمپنی نے یہ فیچر صارفین کو مزید پرائیویسی فراہم کرنے کے مقصد سے متعارف کرایا ہے۔ یہ آپ کو ایسی تصاویر اور ویڈیوز بھیجنے کی اجازت دیتا ہے جو وصول کنندہ کے ایک بار کھولنے کے بعد آپ کے WhatsApp چیٹ سے غائب ہو جاتی ہیں۔ لیکن، پلیٹ فارم وصول کنندہ کو مشترکہ تصویر کا اسکرین شاٹ لینے کی بھی اجازت دیتا ہے، جو اس خصوصیت کو پیش کرنے کے مقصد کو ناکام بناتا ہے۔

ایسا لگتا ہے کہ واٹس ایپ کو اپنی غلطی کا احساس ہو گیا ہے اور اب اسے درست کر رہا ہے۔ تازہ ترین بیٹا اپ ڈیٹ میں، WaBetaInfo کی جانب سے یہ دریافت کیا گیا ہے کہ واٹس



ایپ اب ویو ونس فیچر کا استعمال کرتے ہوئے شیئر کی گئی تصاویر کے اسکرین شاٹس لینے کی صلاحیت کو روک رہا ہے۔ حوالہ کردہ ذریعہ نے اس فیچر کا تجربہ کیا ہے اور تصدیق کی ہے کہ اگر اسکرین شاٹ لینے کی کوشش کی جاتی ہے تو بھیجنے والے کو کبھی بھی الرٹ نہیں کیا جائے گا، لیکن واٹس ایپ اپنی سیکیورٹی پالیسی کے تحت اسکرین شاٹس لینے کی صلاحیت کو روک دے گا۔

جہاں تک ویو ونس فیچر کا استعمال کرتے ہوئے شیئر کی گئی ویڈیوز کا تعلق ہے، پلیٹ فارم صارف کو مشترکہ مواد کی جانچ کے دوران اسکرین ریکارڈنگ کو فعال کرنے سے بھی روکے گا۔ تازہ ترین اپ ڈیٹ خود بخود لاگو ہو جاتی ہے اور لوگوں کو کچھ کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔ یہ ایک بہت اچھا اضافہ ہے، اس پر غور کرنے سے رازداری سے آگاہ صارفین کو کچھ ریلیف ملے گا۔
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2022 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.