the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

نئی دہلی/11اکتوبر(ایجنسی) اگر آپ ملک میں کہی گھومنے کا پلان بنا رہے ہیں اور آپ نے ابھی تک ٹکٹ بک نہیں کرایا ہے تو اس دیوالی پر آپ کو فائدہ ہونے والا ہے. کمپنی نے 48 گھنٹوں تک بمپر رعایت کی پیشکش کی ہے. دیوالی سیل میں سب سے سستا ہوا ٹکٹ 1149 روپئے. کمپنی نے ٹکٹ کی قیمتوں میں بہت کٹوتی کی ہے. وستارا ایئر لائن کی جانب سے جاری بیان میں بتایا گیا کہ اکنامی کلاس میں سب سستے ٹکٹ کی قیمت 1149 روپے ہیں، وہیں پریمیم اکنامی کلاس میں سب سستے ٹکٹ کے دام 2،099 روپے ہیں.

کمپنی نے اسے 'فیسٹیول آف فلائٹس' کا نام دیا. کمپنی کے اس آفر میں آپ چہارشنبہ (11 اکتوبر) رات 12.01 بجے سے جمعہ (12 اکتوبر) رات 11.59 بجے تک سستے قیمتوں میں بکنگ کروا سکتے ہیں. سیل کے دوران آپ 28 اکتوبر 2017 سے لے کر 24 مارچ 2018 تک کا ٹکٹ بک کروا سکتے ہیں. کمپنی کے مطابق اس سیل کے تحت آپ گوا، پورٹ بلیئر، لداخ، جموں، سری نگر، كوچي، گووہاٹي، امرتسر، بھونیشور اور کچھ میٹرو سٹی جیسے دہلی، كولكتہ، ممبئی بنگلور کی ٹکٹ بک کروا سکتے ہیں.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

تلنگانہ کے سی ایم کے سی آر نے 2 دسمبر 2019 سے آر ٹی سی بس کے کرایوں میں 20 پیسے فی کلومیٹر اضافہ کیا ہے۔ کیا یہ درست ہے؟

ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2019 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.