the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

کیا بھارت چین کے خلاف امریکہ پر بھروسہ کرسکتا ہے؟

ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
جھنجنو ، 20 جون (یواین آئی) محکمہ ڈاک نے دیہی علاقوں میں بسنے والے بے سہارا ، بوڑھوں ، بیوہ ، معذور ، بے سہارا لوگوں کو ان کی پنشن کی رقم ، گیس کی سبسڈی والی رقم ، منریگا اسکیم اور کسان وزیر اعظم فنڈ کی ادائیگی کی ذمہ داری لی ہے۔
اس کے لئے ضلع جھنجنو کے 342 ڈاک خانوں میں کام کرنے والے تقریباً 480 دیہی پوسٹ مینوں اور محکمانہ ڈاکوں نے اب تک انڈیا پوسٹ پےمنٹ بینک کا دورہ کرکے کروڑوں روپے ادا کیے ہیں۔ اب محکمہ ڈاک نے راجستھان کے تقریباً آٹھ لاکھ پنشن ہولڈروں کے انڈیا پوسٹ پےمنٹ بینک میں اکاؤنٹ کھول کر ان سب کو پنشن کی ادائیگی کا کام شروع کردیا ہے۔
جھنجنو کے ضلع کے ڈاک سپرنٹنڈنٹ ، ہرلال سینی نے بتایا کہ ضلع جھنجنو میں ، پنشن ہولڈر مختلف بینکوں سے پنشن کی رقم لے رہے ہیں۔ جس میں انہیں اور ان کے کنبہ کے افراد کو بہت پریشانی کا سامنا کرنا پڑا۔ کیونکہ بہت سے پنشن ہولڈر بوڑھے افراد ہیں جو نقل و حرکت سے قاصر ہیں۔ لہذا ، انہیں بینکوں میں لے جانے میں وقت اور رقم کا نقصان ہوتا ہے اور بہت سے اکاؤنٹ ہولڈر تنہا ہونے کی وجہ سے بینکوں میں جانے سے قاصر ہیں۔ محکمہ ڈاک کی اس انوکھی اسکیم سے ، جب گھر میں بیٹھ کر رقم کی ادائیگی شروع ہوجائے گی ، تب اس سے عام آدمی کے وقت اور پیسے کی بچت ہوگی۔ جب بھی وقت پر ضرورت ہو وہ بغیر کسی چارج کے اپنی پنشن کی رقم واپس لے سکیں گے۔ اس میں سب سے اہم وسائل کے اعتبار سے مرکزی حکومت کا انڈیا پوسٹ ادائیگیوں کا بینکاری نظام ہے۔ جس میں وہ سبھی سہولیات ہیں جو دیگر ایپس میں نہیں ہیں۔

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2020 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.