the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

کونسی کرکٹ ٹیم آئی پی ایل 2024 جیتے گی؟

کولکتہ نائٹ رائیڈرز
راجستھان رائلز
سن رائزرز حیدرآباد
نئی دہلی،11جولائی (ایجنسی) جی ایس ٹی کے تحت سینیٹری نیپکن پر لگے 12 فیصد ٹیکس کو لے کر ہو رہے تنازعہ پر حکومت نے صفائی دی ہے. حکومت نے کہا کہ پہلے کی توقع سینیٹری نیپکن پر ٹیکس کی شرح کم کر دیا گیا ہیں. اس سے پہلے کی ٹیکس نظام میں یہ شرح 13.7 فیصد تھی، جبکہ جی ایس ٹی کے تحت 12 فیصد رکھا گیا ہے.

حکومت نے یہ صفائی کالم نگاروں کی طرف سے سینیٹری نیپکن پر لگائے گئے جی ایس ٹی پر لکھے گئے مضامین پر دیا ہے، جس میں کہا جا رہا تھا کہ جی ایس ٹی سے پہلے نیپکن پر ٹیکس برابر یا کم



تھا.

سینیٹری نیپکن پر جی ایس ٹی کے پہلے 6 فیصد ایکسائز ڈیوٹی اور 5 فیصد وی اے ٹی لگتا تھا. مختلف ٹیکس کو ملا یہ شرح 13.68 فیصد بنتی تھی. اسی کو ذہن میں رکھتے ہوئے سینیٹری نیپکن پر 12 فیصد جی ایس ٹی کی شرح لاگو کیا گیا ہے. ایک طرح سے دیکھا جائے تو نئے نظام میں ٹیکس کم ہوا ہے.

بتا دیں جی ایس ٹی نافذ ہونے کے بعد سے ہی سینیٹری نیپکن پر لگے 12 فیصد ٹیکس کی مخالفت ہو رہی ہے . کئی سماجی اور عورت تنظیموں نے اس کی مخالفت کی ہے. کارکنوں کا کہنا ہے کہ یہ ایک قدرتی عمل ہے جس سے ہر عورت کو گزرنا پڑتا ہے. اس کی زیادہ قیمت کی وجہ سے یہ بڑی آبادی کے پہنچ سے باہر ہے.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.owaisihospital.com/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2024 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.