the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

کیا تلنگانہ حکومت کو لاک ڈاؤن مدت کے دوران جی ایچ ایم سی کے علاقے میں پراپرٹی ٹیکس ، بجلی کا بل ، واٹر بل کیلئے تین ماہ کی چھوٹ دینا چاہئے؟

بلکل دینا چاہیے
ہاں
نہیں
ممبئی، 18 مئی (یواین آئی) کوویڈ-19 کے نئے کیسز میں اضافہ اور ’آتم نربھر بھارت پیکیج‘(خود کفیل بھارت پیکج) کی طرف سے مایوس سرمایہ کاروں کی چہار جانب فروخت سے آج ابتدائی کاروبار میں بی ایس ای کا سینسیکس 800 پوائنٹس سے زیادہ ٹوٹ گیا۔
گزشتہ ہفتہ 31،097.73 پوائنٹس پر بند ہونے والا سینسیکس ایشیائی مارکیٹس سے ملے مثبت اشارے کے طور پر 150.53 پوائنٹس کی برتری میں 31،248.26 پوائنٹس پر کھلا، لیکن مارکیٹ کھلتے ہی یہ سرخ نشان میں چلا گیا۔ اس کا گراف آہستہ آہستہ اور نیچے اترتے ہوئے کچھ ہی دیر میں 30،265.67 پوائنٹس تک لڑھک گیا۔
نیشنل اسٹاک ایکسچینج کا نفٹی بھی 21.45 پوائنٹس کی تیزی کے ساتھ 9،158.30 پوائنٹس پر کھلنے کے بعد نیچے چلا گیا۔ پہلے آدھے گھنٹے میں ہی یہ بھی 240 پوائنٹس سے زیادہ ٹوٹ کر 8،894.70 پوائنٹس تک پھسل گیا۔
آئی ٹی اور ٹیک کمپنیوں کو چھوڑ کر سنسیکس کی دیگر کمپنیاں گراوٹ میں رہیں۔ بینکنگ اور مالیاتی شعبے کی کمپنیوں پر سب سے زیادہ دباؤ رہا۔ آٹو کمپنیوں کے حصص بھی گراواٹ میں رہے۔
صحت اور خاندانی بہبود کی وزارت کے اعداد و شمار کے مطابق، گزشتہ 24 گھنٹے میں ملک میں كووڈ -19 کے 5،200 سے زیادہ کیسز سامنے آ چکے ہیں. اس سے سرمایہ کاروں کی سوچ معیشت کے تئیں کمزور ہوئی ہے۔

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2020 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.