the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

کیا بھارت چین کے خلاف امریکہ پر بھروسہ کرسکتا ہے؟

ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
نئی دہلی، 12 جون (یو این آئي) ریلائنس انڈسٹریز لمیٹڈ (آر آئی ایل) کے رائٹس ایشو شیئرز کو پیر کے روز اسٹاک ایکسچینج میں درج کیا جائے گا۔
سکیورٹیز اینڈ ایکسچینج بورڈ آف انڈیا (سیبی) کے مطابق ریلائنس کے رائٹس ایشو والے حصص کا کاروبار 15 جون سے شروع ہوگا۔ آر آئی ایل کے حصص کے برعکس، یہ رائٹس ایشو کے حصص اسٹاک ایکسچینج میں ریلائنس پی پی کے نام سے درج کیے جائیں گے۔ اس کے لئے ایک الگ آئي ایس آئي این نمبر جاری کیا گیا ہے۔
رائٹس ایشو کی پیش کش میں ریلائنس نے درخواست کے ساتھ پہلی قسط میں صرف 25٪ رقم مانگی تھی۔ اس کے مطابق اگر جزوی ادائیگی والے حصص کی مارکیٹ قیمت پوری ادائیگی والے حصص کے 25 فیصد سے زیادہ ہے تو اس کا مطلب یہ ہے کہ سرمایہ کار جزوی ادائيگی والے حصص پر زیادہ پریمیم ادا کرنے پر آمادہ ہیں۔ کچھ ماہرین اور میڈیا رپورٹوں میں جزوی ادائیگی کے شیئر کا تخمینہ 630 سے ​​750 روپے تک ظاہر کیاہے۔
ریلائنس نے رائٹس ایشو کے تحت شیئر ہولڈروں کو 15 حصص پر ایک شیئرمختص کیا ہے۔ دس روپے کی قیمت والے شیئر کا دام 1247 روپے پریمیم کے ساتھ 1257 روپے رکھا گیا ہے۔ شیئر ہولڈروں کو درخواست کے ساتھ اس کا 25 فیصد یعنی 314.25 روپے ادا کرنے تھے۔ باقی رقم اگلے سال مئی میں 25 فیصد یعنی 314.25 روپے اور بقیہ 50 فیصد 628.50 روپے میں دو قسطوں میں نومبر تک ادا کی جانی ہے۔

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2020 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.