the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

کونسی کرکٹ ٹیم آئی پی ایل 2024 جیتے گی؟

کولکتہ نائٹ رائیڈرز
راجستھان رائلز
سن رائزرز حیدرآباد
(اعتماد) 

حیدرآباد: UAE میں واقع خوردہ فروش LuLu گروپ کے ذریعہ تلنگانہ کا پہلا لولو مال چہارشنبہ سے حیدرآباد میں گاہکوں کے استقبال کے لیے تیار ہے۔ کوکٹ پلی کے علاقہ JNTU سے HiTech روڑ پر واقع، اس مال سے شہر کے متحرک خریداری کے منظر میں اہم شراکت کی توقع ہے۔

آئی ٹی اور صنعت کے وزیر کے ٹی راما راؤ چہارشنبہ کو لولو گروپ کے چیئرمین اور منیجنگ ڈائریکٹر یوسف علی  اور دیگر کی موجودگی میں مال کا افتتاح کریں گے۔

لولو گروپ انڈیا کے شاپنگ مالز کے ڈائریکٹر شیبو فلپس نے کہا کہ LuLu مال پانچ لاکھ مربع فٹ پر پھیلا ہوا ہے، جس میں Lulu Hypermarket کے 2 لاکھ مربع فٹ ہیں۔ انہوں نے کہا کہ مال میں فوڈ کورٹ بھی ہوگا جس میں تقریباً سات ریسٹورینٹس مختلف کھانے پیش کریں گے۔

یہ تلنگانہ میں لولو گروپ کا پہلا برانچ ہے، 500 کروڑ کی سرمایہ کاری جس کا لولو نے ریاست سے وعدہ کیا تھا اور حکومت تلنگانہ کے ساتھ ایک مفاہمت نامے پر دستخط کیے گئے تھے جو کے ٹی راما راؤ کے گزشتہ سال ڈیووس میں



ورلڈ اکنامک فورم کے دورے کے دوران ہوئے تھے۔

300 کروڑ کا یہ مال، جو پہلے منجیرا مال کے نام سے پہچانا جاتا تھا اور اب لولو مال کے نام سے پہچانا جاتا ہے، تلنگانہ کے باشندوں کے لیے ایک بے مثال بین الاقوامی خریداری کے تجربے کا وعدہ کرتا ہے۔

اس مال میں عالمی معیار کا لولو ہائپر مارکیٹ پیش کیا جائے گا، جس میں 75 سے زیادہ مقامی اور بین الاقوامی برانڈز کی نمائش ہوگی۔ مزید برآں، یہ 1,400 افراد کے بیٹھنے کی گنجائش کے ساتھ 5 اسکرین کا سینما، ایک متنوع ملٹی کزن فوڈ کورٹ، بچوں کے لیے ایک وقف تفریحی مرکز، اور بہت کچھ پیش کرے گا۔

Lulu Hypermarket، تازہ مصنوعات اور گروسری کا ایک وسیع انتخاب فراہم کرے گا۔ مزید برآں، اس میں فیشن، گھریلو آلات، الیکٹرانکس، آئی ٹی، اور طرز زندگی کی مصنوعات کے لیے الگ الگ حصے ہوں گے، جن کا نام 'Lulu Fashion Store' اور 'Lulu Connect' ہے۔

2,000 سے زیادہ افراد کے لیے روزگار کے مواقع پیدا کرنے کی توقع ہے، LuLu Mall اپنے دروازے عوام کے لیے چہارشنبہ کے روز دوپہر 3 بجے سے کھولنے کے لیے تیار ہے۔ 
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.owaisihospital.com/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2024 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.