the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

نئی دہلی /2اگسٹ (ایجنسی) ہندوستان میں سستی اور بہترین مائلیج والی گاڑی خریدنے کا بہت سے لوگوں کا خواب ہوتا ہے. ٹاٹا نے نینو کار بنا کر کافی حد تک لوگوں کی گاڑی خریدنے کی خواہش کو پورا کرنے میں مدد کی تھی. تاہم، بعد میں اسے ملنے والے رسپانس میں کمی آئی تو لوگوں نے اس سے فاصلے بنانا شروع کر دیا. ایسے میں ایک اور اٹو کمپنی بجاج نے اپنی سب سے زیادہ سستی اور چھوٹی Qute سے پردہ اٹھایا. اسے گزشتہ ماہ انڈونیشیا میں لانچ کیا. اب یہ ہندوستان میں جلد ہی لانچ کی جا سکتی ہے اور اسے گجرات کے ایک شوروم میں دیکھا بھی گیا ہے.

بجاج اٹو اپنی چھوٹی کار Bajaj Qute quadricycle کو انٹرنیشنل مارکیٹ میں لانچ کر چکی ہے. تاہم، سیکورٹی سے جڑے سوالوں کے چلتے ہندوستان میں چھوٹی کار لانچ کرنے کو لے کر تمام طرح کی پریشانیاں برداشت کے بعد کمپنی اب پوری طرح تیار ہے. بجاج کار کو اس سال کے آخر تک ہندوستان میں لانچ کیا جا سکتا ہے. اس کی قیمت بھی کافی کم ہو گی. 

کمپنی کا دعوی ہے کہ بجاج کارکو انٹرنیشنل مارکیٹ میں زبردست رسپانس ملا ہے. ہندوستان میں بھی چھوٹی کاروں کی خاص ڈیمانڈ رہتی ہے. اس کو دیکھتے ہوئے بجاج نے اسے اب ہندوستان میں شروع کرنے کا من بنا لیا ہے. 

Bajaj Qute میں 216.6 سی سی کا سنگل سلنڈر ایندھن انجکٹیڈ، واٹر کولڈ، ڈیجیٹل ٹرائ سپارک اگنیشن، 4 والو پٹرول انجن لگا ہے. یہ زیادہ سے زیادہ 13 بی ایچ پی کا پاور اور 20 نیوٹن میٹر ٹرك جنریٹ کرنے کے قابل ہے. اس کے انجن کو 5 سپیڈ سيكویشل کے gearbox کے ساتھ لیس کیا گیا ہے. میکسی سپیڈ کی بات کریں تو یہ زیادہ سے زیادہ 70 کلومیٹر فی گھنٹہ کی رفتار سے دوڑ سکتی ہے.

بجاج کار گاڑی کی لمبائی 2752 mm، چوڑائی 1312 mm، ہائیٹ 652 mm اور ويلبیس 1925mm ہے. اس کار میں 3.5 میٹر کی ٹرننگ دائرے ریڈيس ہے اور اس میں ایک وقت پر 4 لوگ بیٹھ سکتے ہیں.

ہندوستان میں اگر یہ کار لانچ ہوتی ہے تو اس کی قیمت 1 لاکھ 20 ہزار ایکس شوروم کے ارد گرد ہو سکتا ہے. فی الحال تو ہمیں ابھی اس کار کا انتظار کرنا پڑے. 

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

کیا آپکے خیال میں کشمیر بہت جلد معمول پر آجائے گا؟

ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2019 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.